Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 1258/2010 Prezydenta Miasta Ełku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2010-07-16

Data podjęcia/podpisania: 2010-07-16

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-07-16

Tytuł aktu:

Zarządzenie Nr 1258/2010 Prezydenta Miasta Ełku zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Ełku.

Na podstawie:

Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50 poz. 398 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

Treść:

§ 1

W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Ełku nadanym Zarządzeniem nr 865/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 czerwca 2009 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) § 8 pkt 1 Regulaminu wynagradzania pracowników otrzymuje brzmienie:

 „1. W ramach środków na wynagrodzenia tworzy się fundusz nagród w wysokości do 5 % osobowego funduszu płac”.

2) § 8 pkt 10 Regulaminu wynagradzania otrzymuje brzmienie:

 „10. Z osobowego funduszu płac Prezydent Miasta może przyznać nagrodę okolicznościową, np. z okazji Dnia Samorządowca”.

3) w § 8 pkt Regulaminu wynagradzania dodaje się pkt 11 o treści:

 „11. Nagrody o których mowa powyżej mają charakter uznaniowy”.

4) W Załączniku Nr 3 do Regulaminu wynagradzania – Wykaz stanowisk pracowniczych w Urzędzie Miasta Ełku, szczegółowe wymagania kwalifikacyjne, maksymalny poziom wynagrodzenia zasadniczego oraz stawek dodatku funkcyjnego część „Stanowiska urzędnicze w straży miejskiej” otrzymuje brzmienie:

 
Lp.
Stanowisko
Maksymalny
poziom
wynagrodzenia
Stawka
dodatku funkcyjnego
Szczegółowe wymagania
kwalifikacyjne
Wykształcenie oraz umiejętności zawodow

staż pracy (w latach)

1
2
3
4
5
6

Stanowiska urzędnicze w straży miejskiej

1.
 
 
2.
Starszy inspektor
XV
-
wyższe1)
3
średnie2)
6
Inspektor
wyższe1)
2
średnie2)
5
3.
Młodszy inspektor
XIV
-
wyższe1)
-
średnie2)
3
4.
Starszy specjalista
XIV
 
średnie3)
3
5.
Specjalista
XIV
 
średnie3)
3
6.
Młodszy specjalista
XIV
 
średnie3)
3
     7.
Starszy strażnik
XIV
-
średnie2)
3
     8.
Strażnik
XIII
-
średnie2)
2
9.
Młodszy strażnik
XII
-
średnie2)
1
10.
Aplikant
VIII
-
średnie2)
-
§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od podania go do wiadomości pracowników poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

                                                                                                                                                PREZYDENT MIASTA

                                                                                                                                                Tomasz Andrukiewicz