ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Nabór NGO do Komisji Konkursowej 2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-05 13:56:24 przez Maciej Juchniewicz

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 1241.2022 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 5 grudnia 2022 r.w sprawie ogłoszenia otwartego naboru na członków komisji konkursowej
Na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327, z 2021 r. poz. 2490 oraz z 2022 r. poz. 1812) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Ogłasza się otwarty nabór na członków komisji konkursowej, opiniującej oferty składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2023, będących przedstawicielami organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie opiniującej oferty składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2023.
2. Jedna organizacja może wskazać jedną osobę.
3. Praca w komisji ma charakter nieodpłatny.
4. Kandydat na członka komisji konkursowej musi spełniać łącznie poniższe warunki:
1) być wskazanym pisemnie przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zarejestrowanym i prowadzącym działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
2) nie może reprezentować w komisji konkursowej organizacji lub podmiotu biorącego udział w otwartych konkursach ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2023;
3) spełniać przepisy kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące wyłączenia pracownika;
4) złożyć następujące dokumenty zgłoszeniowe: pismo przewodnie opisujące kandydata i jego doświadczenie oraz kompetencje w realizacji zadań publicznych i ocenie ofert; pisemne upoważnienie macierzystej organizacji lub podmiotu do reprezentacji; oświadczenie organizacji/podmiotu o tym, że nie zamierza brać udziału w otwartych konkursach ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2023.
5. Dokumenty zgłoszeniowe z dopiskiem „Komisja Konkursowa 2023” należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk lub dostarczyć osobiście w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku przy ul. Małeckich 3, pok. nr 10 lub elektronicznie z wykorzystaniem ePUAP na skrytkę /umelk/domyslna.
6. Nabór zgłoszeń będzie trwać od 6 do 14 grudnia 2022 r. w godzinach pracy urzędu.
7. Liczy się data wpływu dokumentów do urzędu.
8. Rozstrzygnięcie naboru i powiadomienie o jego wynikach nastąpi najpóźniej w terminie do 16 grudnia 2022 r.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta Miasta Ełku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony