ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej a także opracowanie i wykonanie naklejek na tablice DIP oraz autobusy dla projektu.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk – III etap”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-08 15:20:31 przez Anna Wielgat

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, 8 listopada 2021 roku
SR.042.10.3.2019                                            
 
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej
a także opracowanie i wykonanie naklejek na tablice DIP oraz autobusy dla projektu.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk – III etap”
 
Zapytanie ofertowe
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020 (załącznik do Zarządzenia nr 706.2021 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 26 stycznia 2021 r.)
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty
Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej a także opracowanie i wykonanie naklejek na tablice DIP oraz autobusy w ramach projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk – III etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
 
Specyfikacja tablicy pamiątkowej:
  1. Rozmiar tablicy: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość),
  2. materiał – szkło hartowane o grubości 8 mm, mocowanie do ściany na śruby dystansowe srebrne,
  3. ilość – 1 szt. zamontowana na budynku przy ul. Łukasiewicza 8,
  4. Informacje, które powinna zawierać tablica:
  • nazwa beneficjenta,
  • tytuł projektu,
  • cel projektu,
  • zestaw logo – znaki Funduszy Europejskich  i Unii Europejskiej oraz oficjalne logo promocyjne województwa oraz barwy Rzeczypospolitej Polskiej
  • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
e) Tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii Ubuntu.
Do wykonania tablicy powinien być zastosowany trwały materiał (co najmniej 5 lat).
Tablica powinna być wykonana zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu
 
Specyfikacja naklejek informacyjnych:
  1. rozmiar naklejki informacyjnej na tablice DIP: 8 cm (szerokość) x 18 cm (wysokość), ilość – 6 szt.
  2. rozmiar naklejki informacyjnej na autobus: A4, ilość – 2 szt.
  3. informacje, jakie mają być zawarte na naklejkach zostaną przekazane Wykonawcy
  4. materiał – naklejki muszą być wykonane na białej folii odpornej na warunki atmosferyczne (woda, promieniowanie UV, mróz, wysoka temperatura). Materiał ma posiadać wysokiej jakości trwały nadruk, który umożliwiać będzie zastosowanie naklejek na zewnątrz.
  5. naklejki muszą być wykonane w technologii utrudniającej odklejenie (mocny klej) z powierzchni metalowych.
  6. Tło naklejek w kolorze białym, czcionka z serii Ubuntu.
Do wykonania naklejek powinien być zastosowany trwały materiał (co najmniej 5 lat).
III. Czas realizacji
do 3 grudnia 2021 r.
 
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
 
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna) do 16 listopada b.r. do godz. 15.30 osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do urzędu). Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej a także opracowanie i wykonanie naklejek na tablice DIP oraz autobusy w ramach projektu pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełk – III etap”.
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
  2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  4. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
  5. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu.
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
VIII. Postanowienia końcowe
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
 
 
                                                                                                                                   PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                                   Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony