ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na dostarczenie materiałów animacyjnych przeznaczonych do prowadzenia zajęć integracyjnych dla uchodźców z Ukrainy w ramach projektu PR/1/036/2018, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa

Informacja ogłoszona dnia 2022-11-23 13:33:33 przez Magdalena Klimowicz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 22 listopada 2022 r.
 
SR.042.7.15.2021
 
Zaproszenie do składania ofert na dostarczenie materiałów animacyjnych przeznaczonych do prowadzenia zajęć integracyjnych dla uchodźców z Ukrainy w ramach projektu PR/1/036/2018, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa
 
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zatem niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
 
Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych (Zarządzenie Nr 889.2021 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 21 lipca 2021 r.).
 
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
  • Gra karciana składająca się z minimum 20 szt. okrągłych, plastikowych kart o średnicy minimum 45 cm, z widniejącymi na nich symbolami m.in. klucz, słońce, drzewo,  okulary – 1 szt.
  • Sznurek do wielkich baniek mydlanych  wykonany z bawełnianego sznurka oraz wytrzymałych minimum 2 rączek z drewna, przystosowany do zrobienia minimum 4 baniek jednocześnie – 2 szt.
  • Tunel animacyjny wykonany z wytrzymałej tkaniny, pokrytej powłoką wodoodporną, w minimum 6 kolorach, o długości minimum 3,5 m oraz średnicy wejścia i wyjścia minimum  55cm, z fiszbinami z elastycznego tworzywa, modelujące wejście i wyjście w regularny okrąg – 1 szt.
  • Kolorowa chusta animacyjna o średnicy minimalnej 2,5 m, w minimum 6 kolorach, z minimum 20 uchwytami, brzeg chusty wzmocniony taśmą i otworem na środku, w zestawie z torbą transportową i minimum 6 szt. kolorowych piłeczek do podrzucania – 1 szt.
  • Koszyki animacyjne na pasku zestaw minimum 6 szt. koszyków + minimum 36 piłeczek, koszyki animacyjne wykonane z wodoodpornej tkaniny (każdy w innym kolorze), otwór dodatkowo usztywniony, w zestawie minimum 36 lekkich piłeczek z tworzywa, po 6 sztuk z każdego koloru, dobranych do kolorystyki koszyków, wymiary minimalne koszyka: 25x22x15 cm – 1 zestaw
  • Kolorowa kostka animacyjna z transparentnymi kieszonkami, wykonana z wodoodpornego materiału, z gąbkowym wkładem, na każdej z 6 ścianek kostki znajduje się transparentna  kieszonka, do której można włożyć kartę z dowolnym nadrukiem, w zestawie z  kartami pracy (emocje, cyfry, oczka, figury geometryczne), rozmiar minimalny kostki: 20x20x20 cm – 1 szt.
  • Plansza animacyjna do gry w klasy, wykonana z materiału wodoodpornego, o minimalnych wymiarach planszy: 75x200 cm – 1 szt.
  • Poduszki siedziska ze zdejmowanymi pokrowcami z nadrukiem liter alfabetu od A do Z (1 zestaw = minimum 26 sztuk), wykonane w różnych kolorach, z materiału łatwego w dezynfekcji (np. ekoskóra), kształt koła o średnicy minimum 30 cm, wysokość minimum 3 cm – 3 zestawy.
Termin dostarczenia materiałów: 16.12.2022
 
III. Oferta powinna zawierać:
Koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia (cena brutto) na załączniku nr 1, oświadczenie RODO.
 
IV. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę na załączniku nr 1 oraz klauzulę informacyjną należy złożyć do dnia 30.11.2022 r. do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na  dostarczenie materiałów animacyjnych w ramach projektu PR/1/036/2018.
 
V. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Magdalena Kowalewska, tel. 87 732 61 44, .
 
VIII. Postanowienia końcowe  
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
 
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-22 09:28:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Klimowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-23 13:33:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Klimowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-01 14:55:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
59 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony