ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Ludzie z przygranicza działają – turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa – Ełk, Ozersk, Stare Juchy" realizowanego w ramach

Informacja ogłoszona dnia 2022-04-29 12:59:14 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 29 kwietnia 2022 r.
SR.042.7.6.2021
 
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Ludzie z przygranicza działają – turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa – Ełk, Ozersk, Stare Juchy" realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020
 
 
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zatem niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
 
Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych (Zarządzenie Nr 889.2021 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 21 lipca 2021 r.).
 
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w pobliżu wykonywanych robót budowlanych na terenie parku na os. Konieczki, o wymiarach: 70 cm x 120 cm, zamontowanej w gruncie na słupku, płyta typu dibond lub inny trwały materiał, odporny na działanie warunków atmosferycznych, grafika – wydruk UV z laminatem lub inny o wysokiej odporności na działanie warunków atmosferycznych, tło – białe.
 
Logotypy dostępne sa do pobrania pod linkiem https://www.plru.eu/pl/pages/70
Wzór tablicy:
 
Treść i wygląd tablicy zostanie wstępnie ustalona z Zamawiającym, poprzez przekazanie projektu w wersji elektronicznej na adres e-mail:
 
III. Terminy realizacji zamówienia:
Od daty podpisania umowy do dnia 13 maja 2022 r.
 
IV. Oferta powinna zawierać:
Koszt wykonania przedmiotu zamówienia (cena brutto).
 
V. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę na ząłaczniku nr 1 oraz klauzulę informacyjną należy złożyć do dnia 6 maja 2022 r. do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na  wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu „Ludzie z przygranicza działają – turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa – Ełk, Ozersk, Stare Juchy".
 
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Magdalena Kowalewska, tel. 87 732 61 44, .
 
VIII. Postanowienia końcowe  
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
 
Mirosław Hołubowicz
Zastępca Prezydenta Miasta Ełku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-29 12:50:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Klimowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-29 12:59:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Klimowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-09 15:22:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
241 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony