ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na opracowanie raportu z konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-02 14:35:46 przez Magdalena Kowalewska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 2 lutego 2017 r.
 
SR.042.7.2016
 
 
Zaproszenie do składania ofert na opracowanie raportu z konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 w ramach projektu
„Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”
 
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zmianami) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro (załącznik do Zarządzenia nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty
 
1. Przedmiotem oferty jest opracowanie raportu z konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa (Konkurs "Modelowa rewitalizacja miast", ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju), Działanie 1. Uzupełnienie
i aktualizacja LPR.
 
2. Przygotowanie raportu z konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 należy opracować zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI.350.20163 Rady Miasta Ełku z dnia 29 października 2013 r. w sprawie określania trybu i zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Ełku (stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego) oraz Zarządzeniem Nr 814.2016 Prezydenta Miasta Eku z dnia 17 października 2016 r. w sprawie uruchomienia konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 (stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego)
 
3. Szczegółowe informacje dotyczące dotychczasowych spotkań konsultacyjnych
z mieszkańcami Ełku znajdują się na stronie: http://www.elk.pl/aktualnosci-kategorie/126/rewitalizacja;
 
  • w listopadzie 2016 r. zorganizowano 6 spotkań konsultacyjnych z mieszkańcami Śródmieścia, które były prowadzone metodą grup fokusowych (seniorzy, organizacje pozarządowe, osoby dorosłe, dzieci i młodzież, przedsiębiorcy, instytucje samorządowe i społeczne). W spotkaniach wzięło udział ok. 100 mieszkańców Ełku;
  • w grudniu 2016 r. odbyło się spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami Śródmieścia prowadzone metodą Open Space, w którym udział wzięło ok. 50 osób;
  • w ramach projektu zaplanowano jeszcze 3 spotkania z mieszkańcami Śródmieścia, które zostaną przeprowadzone metodą Planning for Real (wstępny termin organizacji spotkań to kwiecień-maj 2017 roku);
  • konsultacje społeczne prowadzone są przez zespół merytoryczny ds. konsultacji społecznych,
    w skład którego wchodzą: ekspert ds. partycypacji społecznej, animator społeczny, streetworker (pedagog ulicy) oraz facylitator. Każdy z członków zespołu po zakończonych konsultacjach społecznych opracowuje sprawozdanie w odniesieniu do istotnych aspektów z zakresu: partycypacji społecznej, animacji społecznej, pracy w środowisku otwartym (streetworking) oraz facylitacji. Dotychczas przygotowano 28 sprawozdań (po jednym sprawozdaniu z 7 spotkań konsultacyjnych, przygotowanym przez każdego z członków 4-osobowego zespołu merytorycznego ds. konsultacji społecznych). Ponadto z każdego spotkania konsultacyjnego sporządzony został materiał dźwiękowy oraz profesjonalna dokumentacja fotograficzna.
  • w ramach projektu funkcjonuje Punkt Informacyjno-Konsultacyjny, w którym dyżur w każdy wtorek miesiąca pełnią animator społeczny i streetworker. W ramach Punktu organizowane są spotkania z mieszkańcami, którzy na bieżąco zgłaszają swoje uwagi dotyczące jakości życia
    w ełckim Śródmieściu.
4. Raport z konsultacji społecznych powinien zostać opracowany zgodnie z zapisami aktów prawnych (pkt II.2) oraz przy ścisłej współpracy z koordynatorem projektu, zespołem ds. rewitalizacji miasta Ełku (Zarządzenie nr 389/2015 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 19 października 2015 r.) oraz zespołem merytorycznym ds. konsultacji społecznych, zgodnie
z poniższą specyfikacją:
 
a. raport powinien zostać przygotowany w sposób przyjazny mieszkańcom, tj. zawierać zrozumiałe i czytelne dla odbiorcy informacje, słownik terminów i zwrotów ściśle związanych z procesem rewitalizacji i konsultacji społecznych, być uzupełniony o treści graficzne (zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego oraz infografiki przygotowane przez Wykonawcę, które przybliżą mieszkańcom procesy wykorzystywane w rewitalizacji), a także być spójny z identyfikacją wizualną Urzędu Miasta w Ełku (materiały graficzne zostaną dostarczone przez Zamawiającego);
 
b. raport powinien zawierać wykaz zgłoszonych przez mieszkańców Ełku opinii wraz z uzasadnieniem ich przyjęcia bądź odrzuceniem zgłoszonych opinii;
 
c. raport powinien zawierać skany wszystkich złożonych formularzy konsultacyjnych;
 
d. w raporcie należy opisać specyfikę obszaru rewitalizacji – Śródmieście, przy wykorzystaniu informacji zebranych przez Wykonawcę oraz zapisów Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 (stanowiący załącznik do zapytania ofertowego) w sposób ciekawy i zrozumiały dla mieszkańców obszaru rewitalizacji, jak również każdego odbiorcy, zainteresowanego procesem rewitalizacji;
 
e. Wykonawca powinien przeprowadzić wywiady z zespołem merytorycznym ds. konsultacji społecznych (po jednym z każdym z członków) dotyczące sposobu prowadzenia konsultacji społecznych, ich przebiegu oraz zaangażowania mieszkańców w proces rewitalizacji;
 
f. raport powinien objętościowo zawierać nie mniej niż 50 stron maszynopisu w formacie A4, zostać przygotowany z dbałością o zachowanie zasad językowo-stylistycznych;
 
g. Wykonawca przedłoży w terminie do 16 czerwca 2017 roku wstępny raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych. Zamawiający zaakceptuje wstępny raport lub wniesie do niego uwagi w ciągu siedmiu dni (7) roboczych od otrzymania raportu. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zgłoszonych przez Zamawiającego uwag i przedstawienia ponownie raportu Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w przeciągu trzech (3) dni roboczych;
 
h. ostateczny termin przedłożenia Radzie Miasta Ełku raportu z przeprowadzonych konsultacji społecznych (zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI.350.20163 Rady Miasta Ełku z dnia 29 października 2013 r. w sprawie określania trybu i zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Ełku)  to 14 lipca 2017 roku;
 
5. Zamawiający udostępni Wykonawcy sprawozdania zespołu merytorycznego ds. konsultacji społecznych (28 sprawozdań), dotyczące zrealizowanych konsultacji społecznych, dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych konsultacji społecznych oraz dokumentację z funkcjonowania Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego.
 
6. Wykonawca zobowiązuje się przygotować raport z konsultacji społecznych w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego dane (pkt II.5),a  także samodzielnie przeprowadzone wywiady z zespołem merytorycznym ds. konsultacji społecznych (4 wywiady) oraz samodzielnie pozyskane informacje i wykonane analizy jakościowe.
 
7. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w trzech (3) spotkaniach konsultacyjnych prowadzonych metodą Planning for Real, które będą odbywać się w Ełku, w terminie, który zostanie ustalony później i niezwłocznie przekazany do Wykonawcy.
 
8. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach zespołu merytorycznego ds. konsultacji społecznych, spotkań z koordynatorem i zespołem ds. rewitalizacji miasta Ełku, które będą odbywać się w Ełku, w zależności od potrzeb, w celu opracowania i przygotowania dobrego jakościowo raportu z przeprowadzonych konsultacji społecznych.
 
9. Wszelkie dodatkowe i ewentualne koszty, w tym. m.in. koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia w trakcie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
 
III. Kryteria wymagane wobec Wykonawcy
 
1. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji osoby, która:
  1. posiada wykształcenie wyższe (potwierdzone w CV),
  2. korzysta z pełni praw publicznych,
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
  4. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub za umyślne  przestępstwo skarbowe,
  5. nie jest pracownikiem Urzędu Miasta Ełku i miejskich jednostek organizacyjnych.
 
2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. spełnia poniższe minimalne wymagania:
  1. opracowanie minimum dwóch (2) raportów z przeprowadzonych konsultacji społecznych (z wyłączeniem usług audytowych i marketingowych) – potwierdzone w formie referencji i wpisu do CV oraz przedłożeniem tych raportów (w wersji elektronicznej – na płycie CD),
  2. opracowanie własne lub współautorskie min. dwóch (2) materiałów o tematyce społecznej, przy wykorzystaniu metod analiz jakościowych – potwierdzone w formie wpisu do CV oraz przedłożeniem tych opracowań (w wersji elektronicznej – na płycie CD).
IV. Kryteria oceny oferty
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
 
Nazwa kryterium
Waga
Cena
80 pkt
Doświadczenie
20 pkt
w tym:
 
liczba opracowanych raportów
z przeprowadzonych konsultacji społecznych
10 pkt
liczba opracowanych materiałów
o tematyce społecznej
10 pkt
 
 
1. Kryterium ceny
Za najbardziej korzystną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, przy czym najwyższa liczba punktów w tym kryterium to 80 – pozostałym ofertom zostanie przyznana proporcjonalnie niższa liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
W = Cn/Cp x 80
Cn – najniższa oferowana cena za realizację usługi
Cp – cena za realizację usługi oferty porównywanej
W - wynik
 
2. Kryterium posiadanego doświadczenia
Maksymalna liczba w tym kryterium to 20 pkt. W kryterium doświadczenia punktowane zostanie doświadczenie w opracowywaniu raportów z konsultacji społecznych, zgodnie z kryterium w pkt III.2.a (maksymalnie 10 pkt.) oraz doświadczenie w opracowywanie materiałów o tematyce społecznej, zgodnie z kryterium w pkt III.2.b (maksymalnie 10 pkt.)
 
2.1 Doświadczenie w opracowywaniu raportów z konsultacji społecznych
Oferta, zgodnie z którą Wykonawca dokumentuje opracowanie więcej niż dwóch raportów z konsultacji społecznych otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym maksymalna liczba punktów w tym kryterium to 10 pkt.
W = Rp/Rn x 10
Rp – ilość opracowanych raportów z konsultacji społecznych przez wskazanego Wykonawcę po odliczeniu wymaganej ilości, tj. 2.
Rn – największa ilość opracowanych raportów z konsultacji społecznych przez wskazanego Wykonawcę po odliczeniu wymaganej ilości, tj. 2.
 
Uwaga: W przypadku udokumentowania opracowania przez Wykonawcę dwóch raportów z konsultacji społecznych, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
 
2.2 Doświadczenie w opracowywaniu materiałów o tematyce społecznej
Oferta, zgodnie z którą Wykonawca dokumentuje opracowanie więcej niż dwóch materiałów o tematyce społecznej otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym maksymalna liczba punktów w tym kryterium to 10 pkt.
W = Mp/Mn x 10
Rp – ilość opracowanych materiałów o tematyce społecznej przez wskazanego Wykonawcę po odliczeniu wymaganej ilości, tj. 2.
Rn – największa ilość opracowanych materiałów o tematyce społecznej przez wskazanego Wykonawcę po odliczeniu wymaganej ilości, tj. 2
 
Uwaga: W przypadku udokumentowania opracowania przez Wykonawcę dwóch materiałów o tematyce społecznej, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
 
3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
 
4. Informacja o wyniku procedury udzielenia zamówienia zostanie upubliczniona na stronie http://bip.elk.warmia.mazury.pl/299/Zamowienia_publiczne_o_wartosci_nieprzekraczajacej_30000_euro/ oraz przekazana drogą elektroniczną lub pocztową na adresy wskazane w formularzu ofertowym, następnie zostanie podpisana umowa z Wykonawcą.
 
5. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów odstąpi od podpisania umowy, zostanie ona podpisana z Wykonawcą, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów.
 
6. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
 
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
 
7. Od decyzji Gminy Miasta Ełk nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
V. Czas realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 14 lipca 2017 roku.
 
VI. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć do 9 lutego 2017 r., do godziny 15:30:
- osobiście (w zamkniętej kopercie) lub drogą pocztową w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem „Oferta – opracowanie raportu z konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023 w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
 
VI. Sposób złożenia oferty
Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową lub podpisana czytelnie przez Oferenta.
Kompletna oferta składa się z odpowiednio wypełnionych i podpisanych, niżej wymienionych dokumentów:
  • formularz ofertowy (załącznik nr 1), czytelnie podpisany przez Wykonawcę
  • załącznik nr 2, potwierdzający okres posiadanego doświadczenia, czytelnie podpisany przez Wykonawcę,
  • kserokopie CV i referencji potwierdzające spełnienie kryteriów zawartych w zapytaniu ofertowym,
  • nośnik elektroniczny (np. płyta CD) z nagranym materiałem określonym w pkt III.2 zapytania ofertowego. Uwaga: na nośniku elektronicznym powinny znaleźć się jedynie materiały wymagane przez Zamawiającego. Dodatkowy materiał nie będzie podlegał ocenie.
VI. Osoba do kontaktu
Paulina Omilianowicz, tel.: 87 73 26 142, e-mail:
 
VII. Załączniki
  1. Formularz ofertowy
  2. Doświadczenie Wykonawcy
  3. Uchwała Nr XXXVI.350.20163 Rady Miasta Ełku z dnia 29 października 2013 r. w sprawie określania trybu i zasad przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Ełku
  4. Zarządzenie Nr 814.2016 Prezydenta Miasta Eku z dnia 17 października 2016 r. w sprawie uruchomienia konsultacji społecznych aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023
  5. Program Rewitalizacji Ełku na lata 2016-2023

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Omilianowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Omilianowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-02 13:50:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-02 14:35:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-05 10:55:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony