Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Anna Pietrajtys zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęły 2 oferty. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż aplikacje spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatki zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym. Nadmienia się, iż jedna z kandydatek nie przystąpiła do rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydatce biorącej udział w rozmowie zadano pytania sprawdzające znajomość przepisów prawnych w zakresie działalności Referatu Lokalowego Wydziału Mienia Komunalnego, zwłaszcza z zakresu ustaw: o dodatkach mieszkaniowych, Prawo energetyczne, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie kodeksu cywilnego, a także z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, z zakresu znajomości przepisów lokalnych (w tym Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Miasta Ełku na lata 2018 – 2022).
Pani Anna Pietrajtys wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku, tj. wykształcenie wyższe o specjalności: zarządzanie lokalne i administracja oraz wymagany staż pracy w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Wiedza, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe Pani Anny Pietrajtys dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. mieszkaniowych w Urzędzie Miasta Ełku.
]]>