ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 18/2008Drukuj informację Ogłoszenie numer: 18/2008

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

Data udostępnienia: 2008-08-27

Ogłoszono dnia: 2008-08-27 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2008-09-19 00:00:00

Nr ogłoszenia: 18/2008

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu zarządzania, ekonomii lub prawa,

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym na stanowiskach kierowniczych co najmniej 1 rok,

  • znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności o charakterze użyteczności publicznej, której celem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców w zakresie kultury fizycznej, sportu, rekreacji i turystyki i rekreacji,

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieposzlakowana opinia.

b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętności organizacyjno – menedżerskie,

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego i/lub języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,

  • kreatywność i dyspozycyjność,

  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i kierowania zespołami ludzkimi,

  • aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,

  • uregulowany stosunek do służby wojskowej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie działalności, której celem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców w zakresie sportu, rekreacji i turystyki i rekreacji a w szczególności:

    • upowszechnianie kultury fizycznej, sportu, turystyki i rekreacji

    • programowanie i realizacja usług z zakresu sportu i imprez masowych , kultury fizycznej przy współdziałaniu z organizacjami kultury fizycznej
      i sportu,

    • udostępnianie bazy sportowej i rekreacyjnej,

    • organizowanie zajęć, zawodów i imprez sportowo-rekreacyjnych oraz rozrywkowych.

V. Wymagane dokumenty:

A/ list motywacyjny,

B/ curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

C/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

D/ koncepcją funkcjonowania MOSiR w Ełku do roku 2010 uwzględniającą zarządzanie podmiotami wchodzącymi w jego skład oraz organizację imprez sportowo-rekreacyjnych i działań z zakresu rozwoju turystyki, mających na celu zaspokajanie potrzeb mieszkańców Ełku. (max. 7 stron maszynopisu w formacie A4, czcionka 12 pkt Times New Roman, interlinia pojedyncza),

E/ oświadczenie odręczne o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

F/oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

G​/zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pełnienia stanowisk kierowniczych.

 

Dokumenty dodatkowe:

A/ dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach/,

B/ referencje z poprzednich miejsc pracy z uwzględnieniem opinii o kandydacie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-09-19 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 19 września 2008 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko dyrektora MOSiR w Ełku”

1/ osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 14,

lub

2/ pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:

Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pok. nr 14

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Zakwalifikowani kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowych informacji udzielać będzie Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta, tel. (087) 610 92 51 w. 203, pok. nr 3.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony