ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.1.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. świadczeń

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 4

Wydział: Wydział Świadczeń

Data udostępnienia: 2018-02-20

Ogłoszono dnia: 2018-02-20 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2018-03-07 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.1.2018

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności przepisów ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  7. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego lub świadczeń wychowawczych,
  2. preferowane wykształcenie administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne,
  3. umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  4. umiejętność redagowania decyzji i pism,
  5. dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, systematyczność,
  6. odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  7. umiejętność pracy w zespole,
  8. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  9. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udzielanie pełnych informacji osobom zainteresowanym lub ich pełnomocnikom w sprawach z zakresu świadczeń realizowanych w Wydziale.
  2. Przyjmowanie wniosków o świadczenia oraz innych dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń.
  3. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.
  4. Weryfikowanie wpływających wniosków o świadczenia, w tym uzupełnianie brakującej dokumentacji.
  5. Wprowadzanie danych z wniosków do aplikacji programu komputerowego obsługującego te świadczenia.
  6. Opracowywanie projektów decyzji, pism, zaświadczeń, a także odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału.
  7. Stosowanie określonej w przepisach procedury postępowania w przypadku spraw z zakresu świadczeń, w których zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego.
  8. Opracowywanie projektów decyzji o ustaleniu i zwrocie nienależnie pobranych świadczeń oraz wprowadzanie potrąceń do aplikacji programu komputerowego z bieżąco wypłacanych świadczeń.
  9. Kompletowanie dokumentów dotyczących udzielania ulg w spłacie nienależnie pobranych świadczeń oraz opracowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
  10. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia egzekucji administracyjnej w zakresie nienależnie pobranych świadczeń, w tym m.in.:
1) wysyłanie upomnień,
2) wystawianie tytułów wykonawczych.
  1. Prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za niektóre osoby pobierające świadczenia oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie.
  2. Komputerowe sporządzanie list wypłat świadczeń. Rozliczanie list wypłat.
  3. Przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych.
  4. Obsługa programów komputerowych w w/w zakresie.
  5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 6. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922 (według załącznika).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
  1. rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-07 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 7 marca 2018 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. świadczeń w Wydziale Świadczeń Urzędu Miasta Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: pisemny test wiedzy,
b) III etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Świadczeń określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 723/2012 z dnia 1 sierpnia 2012r. z późn. zm., opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej:
http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-20 09:36:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-20 09:37:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-20 07:50:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4026 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony