ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Prezydenta

Data udostępnienia: 2017-12-07

Ogłoszono dnia: 2017-12-07 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2017-12-19 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.12.2017

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Justyna Julita Sebunia zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 8 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 5 aplikacji nie spełniają niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydatów spełniających wymagania formalne zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym.
Kandydatom zadano pytania sprawdzające znajomość przepisów prawnych, zwłaszcza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz z zakresu znajomości rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Pani Justyna Julita Sebunia wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku, tj. wykształcenie wyższe magisterskie, w tym studia licencjackie na kierunku administracja oraz wymagany staż pracy w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Justyny Julity Sebunia dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-27 10:39:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-27 10:41:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-27 14:24:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony