Ogłoszenie - wyniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych - wyniki
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Prezydenta
Data udostępnienia: 2017-12-07
Ogłoszono dnia: 2017-12-07 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2017-12-19 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.210.12.2017
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
II. Uzasadnienie wyniku:
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Justyna Julita Sebunia zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 8 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 5 aplikacji nie spełniają niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydatów spełniających wymagania formalne zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym.
Kandydatom zadano pytania sprawdzające znajomość przepisów prawnych, zwłaszcza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz z zakresu znajomości rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Pani Justyna Julita Sebunia wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku, tj. wykształcenie wyższe magisterskie, w tym studia licencjackie na kierunku administracja oraz wymagany staż pracy w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Justyny Julity Sebunia dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Ełku.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.12.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aneta Mróz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Mróz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-27 10:39:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-27 10:41:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-27 14:24:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3553 raz(y) |