ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.10.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.10.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miasta Ełku

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2017-11-15

Ogłoszono dnia: 2017-11-15 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2017-11-28 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.10.2017

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomia lub prawo;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności przepisów ustaw: o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
  6. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udział w szkoleniach z zakresu podatków i opłat lokalnych,
  2. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  4. umiejętność redagowania decyzji i pism,
  5. samodzielność, dokładność, systematyczność,
  6. odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  7. komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyskrecja,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. umiejętność rozmowy z trudnym klientem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wzywanie podatników (osób fizycznych) do złożenia informacji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
  2. Przeprowadzenie analizy oraz kontroli złożonych informacji podatkowych pod względem zgodności ze stanem rzeczywistym.
  3. Dokonywanie wymiaru podatków na podstawie obowiązujących przepisów oraz danych ewidencyjnych w tym: podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości.
  4. Dokonywanie zmian w wymiarze podatku.
  5. Obsługa systemu komputerowego w zakresie aktualizacji i wprowadzanie wszystkich danych dotyczących nieruchomości.
  6. Aktualizacja bazy danych kontrahentów.
  7. Rozpatrywanie wniosków oraz wydawanie decyzji o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  8. Występowanie o dotacje w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego oraz sporządzanie sprawozdań i rozliczeń w tych sprawach
  9. Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym oraz sporządzanie informacji o podatkach upoważnionym organom zgodnie z Ordynacją podatkową.
  10. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach podatkowych.
  11. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania projektu budżetu oraz sprawozdań z wykonania budżetu.
  12. Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez przełożonych.
  13. Przestrzeganie zadań i wymogów wynikających z Systemu Zarządzania Jakością.
  14. Pracownik zastępuje nieobecnych pracowników na stanowiskach ds. wymiaru podatków i opłat.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. W budynku znajduje się winda.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922 (według załącznika).
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-28 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 28 listopada 2017 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miasta Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Polityki Społecznej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 723/2012 z dnia 1 sierpnia 2012r. z późn. zm., opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej:
http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-15 07:56:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-15 07:58:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-05 12:02:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3057 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony