ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Muzeum Historycznego w Ełku

Miejsce pracy: Muzeum Historyczne w Ełku

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Muzeum Historyczne w Ełku

Data udostępnienia: 2016-02-10

Ogłoszono dnia: 2016-02-10 przez Anna Lewandowska

Termin składania dokumentów: 2016-02-23 15:30:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.2.2016

Id ogłoszenia: O-OP.210.2.2016

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
 
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  2. wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie związanej z podstawową działalnością Muzeum (np. historia, historia sztuki, muzealnictwo, kulturoznawstwo, etnografia, konserwacja zabytków),
  3. ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w dziedzinie zarządzania,
  4. minimum 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. niekaralność za przestępstwo umyślne uniemożliwiające pełnienie funkcji dyrektora;
  7. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, a w szczególności przepisów: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o muzeach, ustawy o ochronie zabytków, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
  8. zdolności menedżerskie i organizatorskie oraz umiejętność kierowania zespołem;
  9. znajomość zagadnień pracowniczych dotyczących jednostki,
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  11. znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, preferowane języki: angielski, niemiecki lub rosyjski,
  12. nieposzlakowana opinia; komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista
  13. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
wymagania dodatkowe:
  1. wiedza i doświadczenie z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
  2. znajomość dodatkowych języków obcych,
  3. prawo jazdy kat B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- realizacja zadań statutowych Muzeum,
- zarządzanie Muzeum,
- kształtowanie i koordynowanie działalności merytorycznej Muzeum,
- reprezentowanie Muzeum na zewnątrz,
- pozyskiwanie środków finansowych od podmiotów innych niż Gmina Miasta Ełk
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta Ełku,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Muzeum i Miasta Ełku,
- działania zmierzające do rozbudowy, rozwoju MHE oraz powiększania zasobów.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca odbywać się będzie w obiekcie Muzeum Historycznego w Ełku jak również na terenie Ełckiej Kolei Wąskotorowej. Budynek Muzeum zapewniają bezpieczne warunki pracy. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
  2. curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
  6. oświadczenie o niekaralności za pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  7. opracowanie pisemne, pod nazwą „Koncepcja funkcjonowania i rozwoju Muzeum Historycznego w Ełku w okresie 5-letnim" (maksymalnie 10 stron A 4, czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 12, interlinia 1,5). Koncepcja zawierać winna następujące elementy:
  • opis zakresu działalności Muzeum Historycznego w Ełku;
  • propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form działalności na bazie infrastruktury MHE;
  • wskazanie źródeł finansowania działalności MHE z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych;
  • wskazanie propozycji inicjatyw (działań) MHE o wyraźnym charakterze ponadregionalnym oraz o znacznym potencjale wpływu na rozwój regionu;
  1. zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na stanowisku kierowniczym;
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, koncepcja funkcjonowania oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/;
  • rekomendacja z poprzedniego miejsca pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-23 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 23 lutego 2016 roku do godz. 15:30 w kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Historycznego w Ełku”
  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 3 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Anna Lewandowska – inspektor ds. kultury Urzędu Miasta Ełku tel. 87 7326274, pok. 374 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Adres instytucji: 19-300 Ełk, ul. Małeckich 3
 
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
- I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji wraz z prezentacją koncepcji oraz rozmowa w zadeklarowanym języku obcym
w zakresie funkcjonowania Muzeum Historycznego w Ełku.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku,
ul. Piłsudskiego 4.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Lewandowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Lewandowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-10 09:36:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-10 09:44:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-22 10:10:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3794 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony