ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.19.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.19.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki komunalnej - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Mienia Komunalnego

Data udostępnienia: 2019-11-15

Ogłoszono dnia: 2019-11-15 przez

Termin składania dokumentów: 2019-11-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.19.2019

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany: Pan  Radosław Aleksander Szermiński  zamieszkały  w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
            W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 11 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 3 aplikacje nie spełniły niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, tj. nie  miały  wymaganego wykształcenia lub / i co najmniej 3 letniego  stażu pracy.
Kandydatów zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. do rozmowy kwalifikacyjnej, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym. Do rozmowy zakwalifikowało się 8 kandydatów. Jedna osoba nie stawiła się.
            Kandydatom zadano pytania sprawdzające znajomości przepisów prawnych z zakresu działalności Wydziału Mienia Komunalnego, a w szczególności przepisów ustawy: o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o pracownikach samorządowych,  o samorządzie gminnym, a także  z zakresu działania  i prac Referatu Komunalnego.
Pan Radosław Szermiński wykazał się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe  oraz wymagany staż pracy.                      
Wiedza, umiejętności, wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pana Radosława Szermińskiego dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku  ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Miasta Ełku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Badorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-16 12:43:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Badorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-16 12:49:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Badorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-16 12:51:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony