ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.3.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pomoc administracyjna ds. konsultacji społecznych - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/3

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju

Data udostępnienia: 2019-03-15

Ogłoszono dnia: 2019-03-15 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2019-03-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.3.2019

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Patrycja Łapińska zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 5 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 2 kandydatki spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze z dnia 15.03.2019r. Kandydatki spełniające wymagania formalne zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym.
Kandydatkom zadano pytania sprawdzające znajomość zagadnień z zakresu partycypacji społecznej oraz komunikacji społecznej.
Pani Patrycja Łapińska wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada  kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku, tj. wykształcenie wyższe magisterskie oraz wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowymi z budżetów miasta, powiatu, województwa,  a także funduszy europejskich.  Poza tym Pani Patrycja Łapińska posiada doświadczenie we współpracy z lokalnymi społecznościami, działaniami partnerskimi oraz wspieraniem przedsiębiorczości społecznej i projektami unijnymi.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Patrycji Łapińskiej  dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku pomoc administracyjna  ds. komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Ełku.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Dzieniszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Dzieniszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-29 14:20:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-29 14:25:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-29 14:27:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2387 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony