ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP>2110.9.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP>2110.9.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-07-13

Ogłoszono dnia: 2018-07-13 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2018-07-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP>2110.9.2018

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Agnieszka Dzieniszewska zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 7 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 6 kandydatów nie spełnia niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze z dnia 13.07.2018r., tj. osoby nie posiadają wyższego wykształcenia na kierunku administracja oraz nie posiadają min. 3-letniego stażu pracy w urzędach obsługujących jednostki samorządu terytorialnego. Kandydatkę spełniającą wymagania formalne zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 26 lipca 2018 roku.
Kandydatce zadano pytania sprawdzające znajomość przepisów prawnych w zakresie działalności Referatu Spraw Obywatelskich, zwłaszcza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o dowodach osobistych oraz o ewidencji ludności.
Pani Agnieszka Dzieniszewska wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku administracja oraz wymagany staż pracy w urzędach obsługujących organy samorządu terytorialnego.
Wiedza, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe Pani Agnieszki Dzieniszewskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miasta Ełku.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-27 10:29:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aneta Mróz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-27 10:32:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aneta Mróz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-27 10:33:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1944 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony