ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.6.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.6.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomani

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2017-08-18

Ogłoszono dnia: 2017-08-18 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2017-09-04 16:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.6.2017

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: resocjalizacja, pedagogika, praca socjalna, prawo,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności przepisów ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, przeciwdziałaniu narkomanii i działalności leczniczej, kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym,
  6. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone studia podyplomowe z zakresu profilaktyki uzależnień,
  2. udział w szkoleniach z zakresu profilaktyki uzależnień, realizacji programów profilaktycznych, przeciwdziałania przemocy,
  3. doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi lub ich rodzinami,
  4. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  5. umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  6. umiejętność redagowania decyzji i pism,
  7. dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, systematyczność,
  8. odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  9. komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyskrecja,
  10. umiejętność pracy w zespole,
  11. empatia, umiejętność rozmowy z trudnym klientem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w tym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.
  2. Koordynowanie i nadzór nad działaniami i wydatkami związanymi z realizacją programów przeciwdziałania alkoholizmowi, zwalczania narkomanii:
a) planowanie dochodów i wydatków,
b) kompletowanie dokumentacji i sporządzanie sprawozdań z ich realizacji,
c) przygotowanie umów na realizację zadań,
d) koordynowanie działań podmiotów realizujących,
e) nadzór i kontrola nad wydatkowaniem środków finansowych gminy przyznanych osobom, instytucjom i organizacjom realizującym działania z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.
  1. Składanie okresowych sprawozdań do Rady Miasta Ełku oraz do instytucji zewnętrznych z zakresu realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii i Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  2. Współpraca z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  3. Zabezpieczenie zbiorów danych osobowych i ścisłe przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie swojego działania.
  5. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  6. Obsługa programów komputerowych w w/w zakresie.
  7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 2. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922 (według załącznika).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
  1. rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-04 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 4 września 2017 roku do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. profilaktyki alkoholowej i narkomanii w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Polityki Społecznej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 723/2012 z dnia 1 sierpnia 2012 r. z późn. zm., opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej:
http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

  • Ogłoszenie o naborze (PDF, 1.8 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-08-18 10:05:40 | Data wytworzenia informacji: 2017-08-18
  • INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (PDF, 403.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-09-12 11:02:25 | Data wytworzenia informacji: 2017-09-12 | W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowiska pracy wpłynęły 3 oferty. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż wszystkie aplikacje spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Wszystkich kandydatów zaproszono na rozmowę kwalifikacyjną, która była podstawowym narzędziem rekrutacyjnym. Kandydatom zadano pytania sprawdzające znajomość przepisów prawnych, zwłaszcza z zakresu ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, przeciwdziałaniu narkomanii i działalności leczniczej, kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych oraz o samorządzie gminnym. Pani Anna Wielgat wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku. Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika oraz administracja. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza oraz studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej. Brała udział w wielu kursach i szkoleniach związanych z pracą na stanowisku, na które ogłoszony był nabór, m.in.: przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, międzynarodowy kurs dla osób pracujących z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, praca z osobami stosującymi przemoc oraz programy korekcyjno – edukacyjne dla sprawców przemocy, zaburzenia wieku rozwojowego – stany depresyjne (depresja, zaburzenia zachowania) i wielu innych. Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe Pani Anny Wielgat dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-18 10:04:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-18 10:05:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-26 12:29:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3196 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony