ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. świadczeń - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 8

Wydział: Wydział Świadczeń

Data udostępnienia: 2017-01-11

Ogłoszono dnia: 2017-01-11 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2017-01-25 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.1.2017

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru, jako osoby do zatrudnienia na w/w stanowiska, zostali wybrani:
Lp.
Imię i nazwisko
Adres
Punktacja razem
Wynik postępowania kwalifikacyjnego
 
 
1
Dobkowska Ewa
Ełk
50
POZYTYWNY I
 
 
2
Kapla Anna
Ełk
50
POZYTYWNY I
 
 
3
Kryspin Emilia
Ełk
50
POZYTYWNY I
 
 
4
Sokołow Milena
Ełk
50
POZYTYWNY I
 
 
5
Grajewska Katarzyna
Ełk
49
POZYTYWNY I
6
Akacka Patrycja
Ełk
44
POZYTYWNY I
7
Chodziutko Paulina
Ełk
44
POZYTYWNY I
8
Jakubowski Karol
Ełk
43
POZYTYWNY I
 
Lista rezerwowa:
1
Brylewska Dorota
Ełk
42
POZYTYWNY II
2
Kępka Małgorzata
Giżycko
42
POZYTYWNY II
3
Barszczewska Agnieszka
Ełk
41
POZYTYWNY II
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko wpłynęło 46 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż wszystkie aplikacje spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydatów zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. pisemnym teście wiedzy mającym na celu sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości obowiązujących regulacji prawnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Do pisemnego testu wiedzy przystąpiło 41 kandydatów. Test wiedzy obejmował 30 pytań (za każde pytanie można było uzyskać max. 1 pkt), a warunkiem przejścia do kolejnego etapu naboru było uzyskanie wyniku na poziomie min. 70%, tj. 21 punktów. Mając powyższe na uwadze, do kolejnego etapu naboru zakwalifikowało się 14 kandydatów. W celu sprawdzenia wiedzy i predyspozycji niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. świadczeń, III etap naboru polegał na wykonaniu praktycznego zadania polegającego na wskazaniu zakresu świadczeń dla konkretnej rodziny oraz sporządzeniu dwóch projektów decyzji do przykładowych wniosków o przyznanie świadczenia. Mając na uwadze wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze, komisja postanowiła przyznać kandydatom przystępującym do III etapu naboru dodatkowe punkty, tj.:
  1. za doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń – 3 pkt
  2. za preferowane wykształcenie (administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne) – 2 pkt.
Narzędziem rekrutacyjnym był pisemny test wiedzy oraz zadanie praktyczne obejmujące sprawdzenie znajomości przepisów prawnych z zakresu działalności Wydziału Świadczeń, a w szczególności przepisów ustaw o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym.
W/w osoby uzyskały najwyższą łączną punktację, co oznacza, iż wykazały się najlepszą znajomością w/w zagadnień. Dodatkowo posiadają odpowiednie wykształcenie/doświadczenie zawodowe.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe w/w osób dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. świadczeń w Urzędzie Miasta Ełku.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-01 09:36:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-01 09:45:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-01 10:03:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony