ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.9.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.9.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszy Specjalista ds. rozliczeń VAT i pomocy publicznej

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2016-11-23

Ogłoszono dnia: 2016-11-23 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2016-12-05 16:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.9.2016

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
  2. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  3. wykształcenie wyższe magisterskie,
  4. spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
  1. co najmniej 5-letni staż pracy,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo umyślne,
  4. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  5. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, a w szczególności przepisów: ustawy z dnia 11 marca 2014r. o podatku od towarów i usług,
  6. umiejętność współpracy w grupie, interpretacji i stosowania przepisów prawa, samodzielność, dokładność, staranność, kreatywność, odporność na trudne sytuacje zawodowe,
  7. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji i dokumentacji rozliczeń VAT Gminy Miasta Ełku
  2. analiza kwalifikowalności VAT przy programach i projektach unijnych
  3. współpraca z jednostkami gminy w zakresie rozliczeń podatku Vat i pomocy publicznej oraz Urzędem Skarbowym
  4. kwalifikowanie zakupów pod względem możliwości odliczenia podatku VAT naliczonego, przy zastosowaniu wskaźników ustalonych dla Urzędu (prewspółczynnik)
  5. sporządzanie dokumentów i rejestrów zakupu i sprzedaży VAT Urzędu
  6. sporządzanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej w sprawie podatku VAT
  7. monitoring i sprawozdawczość pomocy publicznej udzielanej przez Gminę Miasto Ełk i dla Gminy Miasta Ełku
  8. wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis
  9. dokumentacja i ewidencja uzyskanej i udzielonej pomocy publicznej
  10. przygotowywanie wewnętrznych przepisów niezbędnych do realizacji zadań gminy z zakresu podatku Vat i pomocy publicznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. W budynku znajduje się winda.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika nr 3),
  2. curriculum vitae /CV/,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika nr 4),
  7. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922 (według załącznika nr 5),
  9. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
1) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-05 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 grudnia 2016 roku do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Starszy Specjalista ds. rozliczeń VAT i pomocy publicznej”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Finansowego, w tym Referatu Podatków i Opłat Lokalnych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 723/2012 z dnia 1 sierpnia 2012 r. z późn. zm., opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej:
http://bip.um.elk.pl /urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-23 09:23:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-23 09:26:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-13 09:46:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3588 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony