ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.8.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.8.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. rodziny

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Polityki Społecznej

Data udostępnienia: 2015-11-04

Ogłoszono dnia: 2015-11-04 przez Irena Katarzyna Podlecka

Termin składania dokumentów: 2015-11-16 16:00:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.8.2015

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, prawo, resocjalizacja lub pedagogika,
  3. co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość następujących aktów prawnych:
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
       9. biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
     10. dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność,
  3. doświadczenie w organizowaniu m.in. spotkań, szkoleń, konferencji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Praca odbywać się będzie w budynku przy ul. Piłsudskiego 2. W budynku znajduje się podjazd dla niepełnosprawnych.
  3. Występuje praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, praca powiązana z obsługą urządzeń biurowych.
  4. Kandydat, który zostanie wybrany, jeżeli wcześniej nie był zatrudniony na stanowisku urzędniczym, będzie zobowiązany do odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. Poz. 1202 ze zm.).
  5. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu miesiąca (od dnia zatrudnienia) - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.
  6. Istnieje możliwość uczestniczenia w szkoleniach.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6 %

V. Wymagane dokumenty:

A. Dokumenty niezbędne:
  1. curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.elk.warmia.mazury.pl/234/Dokumenty_do_pobrania/ lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie
    i wykształcenie,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (druk do pobrania ze strony http://bip.elk.warmia.mazury.pl/234/Dokumenty_do_pobrania/ lub do pobrania w pok. 112 Urzędu Miasta Ełku),
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zmianami).
B. Dokumenty dodatkowe:
  1. dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
  2. referencje z poprzednich miejsc pracy,
  3. inne potwierdzające wymagane doświadczenie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-16 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. rodziny”.
c. Miejsce:
osobiście - w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 114,
pocztą - Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk.

VII. Informacje dodatkowe:

VII. ETAPY PROCESU SELEKCJI I WYBORU KANDYDATA:
I etap: Weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji, w tym część rozmowy w zadeklarowanym języku obcym. Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem wiedzy.
 
VIII. INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl/oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
 
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. I. A. ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Katarzyna Podlecka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Katarzyna Podlecka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-04 08:56:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-04 09:11:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-27 15:29:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3766 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony