Ogłoszenie - wyniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. administracyjno - kancelaryjnych, kontroli i sprawozdawczości - wyniki
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Data udostępnienia: 2015-10-23
Ogłoszono dnia: 2015-10-23 przez Maria Jolanta Wojciechowska
Termin składania dokumentów: 2015-11-03 15:30:00
Nr ogłoszenia: O.OP.210.6.2015
Id ogłoszenia: BOP2
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
II. Uzasadnienie wyniku:
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Anna Domeła zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 8 ofert w tym 6 nie spełniało wymagań formalnych podanych w ogłoszeniu.
Podstawowym narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna. Kandydatom zadano pytania z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i samorządu lokalnego, w tym między innymi:
- zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- zadań inwestycyjnych, jakie można realizować w ramach inicjatywy lokalnej,
- różnic pomiędzy działalnością odpłatną, nieodpłatną i gospodarczą,
- wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie,
- znajomości instrukcji kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentów,
- współpracy samorządu z sektorem pozarządowym,
- znajomości Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym.
Część rozmowy odbyła się w zadeklarowanym języku obcym. Kandydaci zaprezentowali swoje dotychczasowe doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Pani Agnieszka Anna Domeła wykazała się najlepszą znajomością w/w zagadnień. Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku i posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku zarządzanie w zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw oraz studia podyplomowe w zakresie Administracja Publiczna. Odbyła liczne kursy i szkolenia, m.in. w zakresie: prowadzenia i kontroli przez JST wykorzystania dotacji celowej na realizację zadań publicznych, opracowywania koncepcji usprawnienia procedur konsultacji społecznych, wydawania decyzji administracyjnych i Prawa zamówień publicznych. Biegle posługuje się technologią informatyczną. Posiada kilkuletni staż pracy w administracji publicznej.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie Pani Agnieszki Domeła dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. administracyjno-kancelaryjnych, kontroli i sprawozdawczości w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Urzędzie Miasta Ełku.
Ełk, 23 listopada 2015
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maria Jolanta Wojciechowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maria Jolanta Wojciechowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-26 08:57:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-26 09:03:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-11-26 09:24:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3498 raz(y) |