ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.6.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. administracyjno - kancelaryjnych, kontroli i sprawozdawczości - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

Data udostępnienia: 2015-10-23

Ogłoszono dnia: 2015-10-23 przez Maria Jolanta Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2015-11-03 15:30:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.6.2015

Id ogłoszenia: BOP2

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Anna Domeła zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 8 ofert w tym 6 nie spełniało wymagań formalnych podanych w ogłoszeniu.
Podstawowym narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna. Kandydatom zadano pytania z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i samorządu lokalnego, w tym między innymi:
- zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- zadań inwestycyjnych, jakie można realizować w ramach inicjatywy lokalnej,
- różnic pomiędzy działalnością odpłatną, nieodpłatną i gospodarczą,
- wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie,
- znajomości instrukcji kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentów,
- współpracy samorządu z sektorem pozarządowym,
- znajomości Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym.
Część rozmowy odbyła się w zadeklarowanym języku obcym. Kandydaci zaprezentowali swoje dotychczasowe doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Pani Agnieszka Anna Domeła wykazała się najlepszą znajomością w/w zagadnień. Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku i posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku zarządzanie w zakresie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw oraz studia podyplomowe w zakresie Administracja Publiczna. Odbyła liczne kursy i szkolenia, m.in. w zakresie: prowadzenia i kontroli przez JST wykorzystania dotacji celowej na realizację zadań publicznych, opracowywania koncepcji usprawnienia procedur konsultacji społecznych, wydawania decyzji administracyjnych i Prawa zamówień publicznych. Biegle posługuje się technologią informatyczną. Posiada kilkuletni staż pracy w administracji publicznej.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie Pani Agnieszki Domeła dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. administracyjno-kancelaryjnych, kontroli i sprawozdawczości w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Urzędzie Miasta Ełku.
 
Ełk, 23 listopada 2015

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Jolanta Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Jolanta Wojciechowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-26 08:57:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-26 09:03:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-26 09:24:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3498 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony