ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.7.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.7.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki materiałowej, sprawozdawczości i rozliczeń - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

Data udostępnienia: 2015-10-23

Ogłoszono dnia: 2015-10-23 przez Maria Jolanta Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2015-11-03 15:30:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.7.2015

Id ogłoszenia: BOP

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Paulina Dorota Ciszewska zamieszkała w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 10 ofert, w tym 6 nie spełniało wymagań formalnych podanych w ogłoszeniu. Do dalszego procesu rekrutacji Komisja zakwalifikowała 4 kandydatów.
Podstawowym narzędziem rekrutacyjnym była rozmowa kwalifikacyjna. Kandydatom zadano pytania z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i samorządu lokalnego, w tym między innymi:
- zmian w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- zadań inwestycyjnych, jakie można realizować w ramach inicjatywy lokalnej,
- różnic pomiędzy działalnością odpłatną, nieodpłatną i gospodarczą,
- wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości w organizacjach pozarządowych,
- współpracy samorządu z sektorem pozarządowym,
- znajomości Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym.
Pani Paulina Dorota Ciszewska wykazała się najlepszą znajomością w/w zagadnień. Kandydatka ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja oraz przygotowanie pedagogiczne uzyskane w formie studiów podyplomowych. Odbyła liczne kursy i szkolenia, w tym m.in. w zakresie asertywnej komunikacji w pracy urzędnika obsługującego klienta zewnętrznego. Posiada kilkuletni staż pracy w administracji publicznej. Biegle posługuje się technologią informatyczną.
Wiedza, umiejętności oraz dotychczasowe doświadczenie Pani Pauliny Doroty Ciszewskiej dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku ds. zlecania i kontroli zadań w zakresie działalności pożytku publicznego w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi w Urzędzie Miasta Ełku.
 
Ełk, 23 listopada 2015

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Jolanta Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Jolanta Wojciechowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-26 08:32:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Dzieniszewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-26 08:44:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Dzieniszewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-26 09:22:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3009 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony