ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.7.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.7.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału Edukacji

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2017-09-12

Ogłoszono dnia: 2017-09-12 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2017-09-25 16:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.7.2017

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie; b) wykształcenie wyższe magisterskie; c) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.); d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, a w szczególności przepisów ustaw: prawo oświatowe, przepisy wprowadzające ustawę – prawo oświatowe, o systemie oświaty, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej, kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, g) znajomość Polityki Oświatowej Samorządu Terytorialnego dla miasta Ełku (POST) na lata 2016 – 2023, h) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. kwalifikacje w zakresie zarządzania oświatą – studia wyższe lub podyplomowe z zarządzania oświatą;
  2. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  3. znajomość organizacji i zasad funkcjonowania systemu oświaty, w szczególności na szczeblu gminnym,
  4. umiejętność analizy arkuszy organizacyjnych szkół,
  5. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  6. umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  7. umiejętność redagowania decyzji i pism,
  8. dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, systematyczność,
  9. odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  10. komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista,
  11. umiejętność pracy w zespole,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie Wydziałem Edukacji i planowanie pracy Wydziału.
  2. Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników Wydziału.
  3. Przedstawianie propozycji do budżetu Miasta w zakresie działania Wydziału.
  4. Opracowywanie wniosków i prowadzenie wszelkich spraw dotyczących zakładania, reorganizacji oraz likwidacji żłobków, przedszkoli i szkół publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk.
  5. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem żłobków, przedszkoli i szkół publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk.
  6. Wnioskowanie w sprawach zatwierdzania przez Prezydenta Miasta projektów dotyczących szkół i przedszkoli w zakresie budżetów i arkuszy organizacyjnych.
  7. Wykonywanie zaleceń Warmińsko – Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie wynikających z nadzoru pedagogicznego z uwzględnieniem zadań wydziału.
  8. Współdziałanie z innymi placówkami opiekuńczo – wychowawczymi i oświatowymi na terenie Miasta Ełku w zakresie wykonywanych zadań.
  9. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta Ełku, interpelacje i wnioski radnych.
  10. Występowanie z inicjatywą w zakresie potrzeby wydawania przepisów gminnych bądź innego uregulowania określonych spraw należących do zakresu działania Wydziału.
  11. Nadzór nad archiwizacją akt spraw ostatecznie załatwionych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
  12. Współdziałanie z inspektorem obrony cywilnej w realizacji zadań z zakresu obrony cywilnej w części dotyczącej działalności Wydziału Edukacji – w ramach upoważnienia Prezydenta Miasta.
  13. Przeprowadzanie procedur związanych z konkursami na stanowisko dyrektorów szkół i przedszkoli.
  14. Przeprowadzanie procedur związanych z awansem zawodowym nauczycieli na stopień nauczyciela mianowanego.
  15. Realizacja zadań organu prowadzącego wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej.
  16. Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty w zakresie pomocy materialnej dla uczniów.
  17. Realizacja Polityki Oświatowej Samorządu Terytorialnego przyjętej dla miasta Ełku.
  18. Przyjmowanie interesantów oraz podejmowanie czynności urzędowych związanych z załatwianiem spraw interesantów.
Dokumenty dodatkowe:
1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
2) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. W budynku znajduje się winda.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922 (według załącznika).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-25 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 września 2017 roku do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Naczelnik Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Polityki Społecznej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 723/2012 z dnia 1 sierpnia 2012 r. z późn. zm., opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej:
http:/bip.um.elk.pl/urząd /regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz – Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-12 09:44:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-12 09:46:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-05 10:43:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony