ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowegoDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

Ogłoszono dnia: 2012-04-19 15:06:40

Termin załatwienia

14 dni

Osoba kontaktowa

Szlwia Prądzyńska

Miejsce załatwienia

Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

Telefon kontaktowy

87 732 61 19

Sposób załatwienia

Wydanie z upoważnienia Prezydenta Miasta Ełku zaświadczenie o nadaniu numeru porządkowego.

Miejsce odbioru

Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - pokój nr 234.

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o nadanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego.
2. Potwierdzenie wpłacenia opłaty skarbowej.

Czas realizacji

14 dni

Opłaty

Oplata skarbowa w wysokości 17 zł.

Tryb odwoławczy

Nie przewiduje się trybu odwoławczego. Wydane zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego nie jest decyzją administracyjną w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.

Uwagi

W sprawach indywidualnych szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - pokój nr 234.

Podstawa prawna

art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony