ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewówDrukuj informacjęSprawa: Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów

Szczegóły informacji

Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów

Wydział: Wydział Mienia Komunalnego

Ogłoszono dnia: 2008-09-17 14:58:19

Termin załatwienia

30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

Osoba kontaktowa

Roman Gorczyca, Renata Kowalewska

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 247
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Telefon kontaktowy

087 73 26 126, 087 73 26 124

Adres e-mail

um@um.elk.pl

Sposób załatwienia

1. Złożenie wniosku.
2. Rozpatrzenie wniosku.
3. Wizja lokalna.
4. Wydanie decyzji administracyjnej.
 
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów składa się na piśmie lub w formie dokumentu elektronicznego. W przypadku złożenia wniosku o wydanie zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów w formie dokumentu elektronicznego wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta Ełk
Wydział Mienia Komunalnego, pokój nr 247
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek.
2. Posiadacz nieruchomości w przypadku zamiaru usunięcia drzew lub krzewów składa wniosek zawierający:
a) dane dotyczące gatunku drzewa lub krzewów
b) obwód pnia drzewa lub powierzchnię pokrytą krzewami
c) przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzewy
d) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzew lub krzewów
W przypadku gdy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem - do wniosku dołącza zgodę właściciela dotyczącą przedmiotu wniosku.
 
 

Czas realizacji

30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji służy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi

W przypadku usuwania drzew lub krzewów zarówno ozdobnych jak i owocowych z terenów wpisanych do rejestru zabytków, wniosek należy złożyć do Wojewódzkiego Oddziału Służby Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatury w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 11.
W przypadku usuwania drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia ukaranie następuje w trybie przepisów określonych w wyżej cytowanej ustawie.
 

Podstawa prawna

Opłaty ustawowe uregulowane są rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie stawek opłat dla poszczególnych rodzajów i gatunków drzew (Dz.U. z 2017, poz. 1330).
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2022 r., poz. 916).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Witanowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-17 12:17:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bartłomiej Stankiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-17 14:58:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Renata Kowalewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-08 09:41:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony