ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie wyjazdu za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy oraz zgłoszenie powrotuDrukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie wyjazdu za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy oraz zgłoszenie powrotu

Szczegóły informacji

Zgłoszenie wyjazdu za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy oraz zgłoszenie powrotu

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2015-02-27 13:51:34

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 6
Godziny pracy :
  poniedziałek :  8:00  -  16:00
  wtorek, środa, czwartek. piątek ;  7:30  -  15:30
 

Telefon kontaktowy

87 732 61 00 ; 87 732 61 01

Miejsce odbioru

Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 6

Wymagane Dokumenty

Zgłoszenia wyjazdu za granicę oraz powrotu można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pisemnym pełnomocnictwem - udzielonym na podstawie art. 33 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Dowód osobisty albo paszport.
  • Wypełniony formularz;
W przypadku zgłoszenia wyjazdu lub powrotu przez pełnomocnika :
  • Pisemne pełnomocnictwo do zgłoszenia wyjazdu lub powrotu;
  • Dowód osobisty albo paszport;
Zgłoszenie wyjazdu za granicę bez zamiaru stałego pobytu na okres dłuższy niż 6 miesięcy oraz zgłoszenie powrotu można dokonać w formie dokumentu elektronicznego na formularzach "epuap wyjazd" (zgłoszenie wyjazdu) i "epuap powr." (zgłoszenie powrotu) umożliwiających wprowadzenie danych do systemu teleinformatycznego poprzez Platformę e- Puap. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną wniosek powinien zostać opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e- Puap w myśl ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Wypełnione formularze należy przesłać na skrzynkę tut. Urzędu poprzez sprawę na Platformie e-Puap: "Pismo ogólne do podmiotu publicznego"
Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych (niepełnoletnie dzieci) czynności meldunkowe wykonuje jej przedstawiciel ustawowy (jeden z rodziców)

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów

Opłaty

Czynność zgłoszenia wymeldowania nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( Dz.U. z 2018 r. , poz. 2096 )
 
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych http://bip.elk.warmia.mazury.pl/10131/Ochrona_danych_osobowych/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Aleksiejczuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Aleksiejczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-26 13:12:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Alicja Aleksiejczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-27 13:51:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Alicja Aleksiejczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-28 09:51:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3734 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony