Otwarte konkursy ofert
Szczegóły informacji
Ogłoszenie konkursu z zakresu zdrowia publicznego w roku 2021
Informacja ogłoszona dnia 2020-12-10 10:26:37 przez Maciej Juchniewicz, informacja należąca do archiwum
Konkurs z zakresu zdrowia publicznego 2020
Zarządzenie Nr 657.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 9 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia konkursów ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku z zakresu zdrowia publicznego w roku 2021
Na podstawie art. 13 pkt 3, art.14 pkt.1 i art.15 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2365 z późn. zm.), Prezydent Miasta Ełku zarządza, co następuje:
§ 1. Ogłaszam z dniem 14 grudnia 2020 r. otwarty konkurs ofert na realizację priorytetowych zadań samorządu miasta Ełku z zakresu zdrowia publicznego.
§ 2. Priorytetowe zadania samorządu miasta Ełku do realizacji w roku 2021 z zakresu zdrowia publicznego:
- zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
- zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu dla dzieci i młodzieży z elementami sportu, rekreacji i kultury fizycznej.
§ 3. Wysokość środków w konkursie, zadania realizowane w 2019 i 2020 roku, terminy składania i realizacji zadania, tryb i kryteria wyboru, zasady przyznawania dotacji
- Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadań: 185 000 zł.
- Zrealizowane w roku poprzednim i bieżącym zadania samorządu miasta Ełku tego samego rodzaju
i związane z nimi koszty:
- w 2019 zrealizowano 10 zadań na łączną kwotę 109 160 zł,
- w 2020 zrealizowano 5 zadań na łączną kwotę 143 250 zł.
- Środki publiczne na realizację zadań w konkursie mogą być zwiększone w miarę potrzeb i możliwości budżetu miasta Ełku przez Prezydenta Miasta Ełku poprzez zmianę niniejszego zarządzenia.
- Środki publiczne niewykorzystane po rozstrzygnięciu konkursu mogą być przeniesione na inne zadania zlecane przez Prezydenta Ełku organizacjom pozarządowym oraz na współpracę pozafinansową samorządu miasta Ełku z sektorem pozarządowym.
- Oferty mogą składać podmioty, których cele statutowe lub przedmiot działalności dotyczą spraw objętych zadaniami określonymi w art.2 (ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym), w tym organizacje pozarządowe i podmioty o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1057).
- Całokształt spraw związanych z przeprowadzeniem konkursu, czyli ogłaszanie konkursów, składanie ofert, ocena formalna i merytoryczna, wybór ofert, negocjacje warunków umów i ich podpisanie, realizacja zadań, oraz sprawozdawczość, realizowana jest z wykorzystaniem systemu informatycznego www.witkac.pl.
- Zlecenie realizacji zadań nastąpi w formie powierzenia.
- Termin realizacji zadań: ramy czasowe od 1 lutego do 31 grudnia 2021 r.
- Termin składania ofert: od 14 grudnia 2020 r. do wyczerpania środków, ale nie później niż do 30 września 2021 r.
- Termin oceny formalnej i merytorycznej: do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty.
- Termin rozstrzygnięcia w sprawie oferty (wybór, kwota dotacji i zatwierdzenie zadania do realizacji): do 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty.
- Celem realizacji zadań w tym konkursie jest prowadzenie działań służących zapobieganiu występowania zjawiska alkoholizmu wśród dzieci, młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym, pochodzącej z rodzin z problemem alkoholowym oraz działań wzmacniających i integrujących rodziny, tych osób, oraz wsparcie działalności klubów, centrów oraz młodzieżowych klubów integracji społecznej oraz prowadzenie działań rozwijających pasje i zainteresowania osób zagrożonych niedostosowaniem społecznym, promowanie bezpiecznych form spędzania wolnego czasu wolnego, zdrowego stylu życia, bez nałogów oraz działań wykorzystujących miejską bazę i infrastrukturę sportowo-rekreacyjną.
- Miejsce realizacji zadania: Miasto Ełk, obszar kraju i zagranicy.
- Warunki realizacji zadania:
- oferowane zadanie musi uwzględniać obowiązujące przepisy prawne;
- w ofercie obowiązkowo należy wskazać i opisać zakładane rezultaty, planowany poziom osiągnięcia rezultatów oraz źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika;
- oferowane zadanie musi służyć wspólnocie samorządowej miasta Ełku;
- z dotacji mogą być finansowane wyłącznie działania mieszczące się w zakresie działalności statutowej nieodpłatnej i odpłatnej, tym samym, środki z dotacji nie mogą być przeznaczone na finansowanie działalności gospodarczej.
- realizowane zadania muszą być zgodne z:
- Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2021 r.,
- Strategią Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2019 – 2023,
- Rekomendacjami do realizowania i finansowania gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2020 wydawanym przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- stawki specjalistów prowadzących zajęcia profilaktyczne muszą być zgodne z rekomendacjami Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- wymaga się, aby osoby prowadzące zajęcia profilaktyczne posiadały niezbędne kwalifikacje do prowadzenia tego typu zadań.
- Załączniki do składanej oferty:
- Załącznik nr 1. Oświadczenie potwierdzające, że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie stwierdzono niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania środków publicznych(dokumenty dołącza się w formie załączników do oferty w systemie Witkac.pl);
- Załącznik nr 2. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu składającego ofertę o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe (dokumenty dołącza się w formie załączników do oferty w systemie Witkac.pl);
- Załącznik nr 3. Oświadczenie, że podmiot składający ofertę jest jedynym posiadaczem rachunku, na którym zostaną przekazane środki, i zobowiązuje się go utrzymać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym(dokumenty dołącza się w formie załączników do oferty w systemie Witkac.pl);
- Załącznik nr 4. oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wskazujące, że kwota środków przeznaczona zostanie na realizację zadania zgodnie z ofertą i że w tym zakresie zadanie nie będzie finansowane z innych źródeł (dokumenty dołącza się w formie załączników do oferty w systemie Witkac.pl).
- Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub inne dokumenty informujące o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących (dokument dołącza się w formie załącznika do oferty w systemie Witkac.pl);
- Oferent dołącza obowiązkowo ksero dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób, które będą przeprowadzać zajęcia profilaktyczne, dokumenty dołącza się w formie załączników do oferty w systemie Witkac.pl).
- Składanie ofert:
- ofertę należy wypełnić i złożyć w ramach czasowych określonych w ogłoszeniu w serwisie internetowym www.witkac.pl, następnie wydrukować dokument "potwierdzenie złożenia oferty" i podpisany przez upoważnione osoby złożyć bezpośrednio w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Ełku
(ul. Piłsudskiego 4) lub w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku
(ul. Małeckich 3, lok. nr 10.1) lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (adres: Urząd Miasta Ełku,
ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk) lub z wykorzystaniem ePUAP na skrytkę /umelk/domyslna; - ostatecznym terminem złożenia podpisanego dokumentu „potwierdzenie złożenia oferty” jest kolejny dzień roboczy następujący po ostatnim dniu składania ofert;
- faktycznym terminem złożenia oferty, po którym rozpoczyna się jego ocena jest termin wpłynięcia
do Urzędu właściwie podpisanego dokumentu "potwierdzenie złożenia oferty"; - oferty złożone wyłącznie elektronicznie w systemie www.witkac.pl, bez złożenia podpisanego „Potwierdzenia złożenia oferty” nie podlegają ocenie.
- Ocena formalna i merytoryczna może odbywać się w okresie trwania konkursu.
- Oceny formalnej złożonych ofert dokonują urzędnicy Urzędu Miasta Ełku wg poniższego:
- I etap oceny formalnej:
Kryteria formalne I ETAPU:
|
|
|
Oferta została złożona elektronicznie i papierowo do Urzędu
|
|
Oferta została złożona przez uprawnionego oferenta (art. 3 ust 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie – status prawny weryfikowany na podstawie KRS lub równoważnego dokumentu) |
- Niespełnienie jednego lub więcej kryteriów I etapu, skutkuje odrzuceniem oferty, bez poddania oferty ocenie w II etapie oceny formalnej, a oferent zostaje o tym fakcie poinformowany.
- Ocena formalna I etapu nie podlega procedurze odwoławczej.
- Oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne I etapu jest poddawana ocenie w II etapie oceny formalnej.
- II etap oceny formalnej:
Kryteria formalne II etapu z możliwością usunięcia braków:
|
|
|
Oferent prowadzi działalność statutową w zakresie zadań określonych w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert
|
|
„Potwierdzenie złożenia oferty” zostało podpisane przez upoważnione osoby
|
|
Oferta została złożona z wymaganymi załącznikami, jeżeli zostały określone w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert
(w przypadku, gdy nie są wymagane załączniki to kryterium uważa się za spełnione) |
- Urzędnik odpowiedzialny za ocenę formalną złożonej oferty, zobligowany jest, w dniu oceny oferty i stwierdzenia braków formalnych wynikających z niespełnienia kryteriów formalnych II etapu do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie oferenta poprzez system www.witkac.pl, wraz z ustaleniem ostatecznego terminu ich usunięcia.
- Oferent może uzupełnić braki formalne oferty wynikające z niespełnienia kryteriów formalnych II etapu najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia wysłanego w systemie Witkac.pl.
- Usunięcie braków formalnych następuje wyłącznie elektronicznie w systemie Witkac.pl poprzez poprawę informacji w ofercie lub/i dołączenie wymaganych załączników.
- W przypadku, gdy oferent nie skorzysta w przewidzianym terminie z prawa uzupełnienia braków formalnych, oferta zostaje odrzucona, a oferent zostaje o tym fakcie poinformowany.
- Wyłącznie oferty spełniające wszystkie kryteria formalne I i II etapu kierowane są do oceny merytorycznej.
- Oceny merytorycznej dokonuje komisja konkursowa, która opiniuje złożone oferty zgodnie
z następującymi kryteriami merytorycznymi i przypisaną im punktacją:
L.p.
|
Kryteria oceny merytorycznej (powierzenie)
|
Punktacja
Od-do
(maks. 20 pkt.)
|
|
Ocena proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób zaangażowanych
w jego realizację |
od 0 do 5
|
|
Ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu
do zakresu rzeczowego zadania |
od 0 do 5
|
|
Ocena możliwości realizacji zadania przez oferenta z uwzględnieniem warunków realizacji zadania określonych w ogłoszeniu
|
od 0 do 5
|
|
Analiza i ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez samorząd miasta Ełku
w roku poprzednim pod kątem rzetelności i terminowości oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków lub w przypadku oferentów składających ofertę po raz pierwszy – ocena doświadczenia w realizacji podobnych zadań finansowanych z innych źródeł publicznych |
od 0 do 5
|
- końcowa punktacja oferty to średnia z ocen poszczególnych członków komisji konkursowej;
- komisja konkursowa rekomenduje Prezydentowi do dofinansowania oferty, które zdobyły minimum 60% maksymalnej liczby punktów, tj. minimum 12 pkt.;
- oferenci, których oferty nie uzyskały minimum punktowego mogą odwołać się do Prezydenta
w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia o wynikach oceny merytorycznej; - Prezydent rozpatruje odwołanie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia odwołania
i powiadamia oferenta o rozstrzygnięciu, najpóźniej w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia rozpatrzenia; - decyzja Prezydenta w sprawie odwołania jest ostateczna i nie podlega dalszej procedurze odwoławczej.
- Zasady wyboru, przyznawania dotacji i zatwierdzania zadań do realizacji:
- Prezydent Ełku ma prawo do unieważnienia otwartego konkursu ofert, jeżeli nie złożono żadnej oferty
lub żadna ze złożonych ofert nie spełniła wymogów zawartych w niniejszym ogłoszeniu; - Prezydent Ełku, biorąc pod uwagę opinię komisji konkursowej oraz rozpatrzone przez siebie odwołania, ostatecznie wybiera, przyznaje i zatwierdza, w formie zarządzenia, zadania do realizacji;
- Prezydent Ełku zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wysokości wnioskowanej dotacji;
- informacja o zadaniach niezatwierdzonych przez Prezydenta Ełku do realizacji podawana jest również
w formie zarządzenia.
- Umowa na realizację zadania:
- oferenci, których oferty zostały zatwierdzone przez Prezydenta Ełku do realizacji, są niezwłocznie powiadamiani o przyznaniu dofinansowania i rekomendacjach dotyczących warunków realizacji zadania;
- oferent może zrezygnować z realizacji zadania, w takim przypadku kwota przyznanej dotacji zostaje
w puli środków finansowych przeznaczonych na te zadanie w ramach otwartego konkursu ofert; - umowa podpisywana jest niezwłocznie po wydaniu przez Prezydenta Miasta Ełku zarządzenia w sprawie wyboru ofert do realizacji, uzgodnieniu warunków realizacji zadania oraz przygotowaniu przez oferenta
i akceptacji przez zleceniodawcę wymaganych załączników i informacji, nie później jednak niż 30 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników. - jeżeli po tym terminie umowa nie jest podpisana z winy oferenta, Prezydent odstępuje automatycznie
od jej realizacji, w takim przypadku kwota przyznanej dotacji zostaje w puli środków finansowych przeznaczonych na te zadanie w ramach otwartego konkursu ofert. - umowa nie zostanie podpisana z oferentem również, gdy:
- Oświadczenie złożone razem z ofertą okaże się niezgodne ze stanem faktycznym.
- Toczy się postępowanie egzekucyjne przeciwko oferentowi, co mogłoby spowodować zajęcie dotacji na poczet zobowiązań oferenta.
- Nie zostały dostarczone wymagane na etapie podpisywania umowy załączniki określone
w warunkach realizacji zadania.
- na podstawie podpisanej umowy Urząd Miasta Ełku przekazuje, w terminie określonym w umowie, kwotę dotacji na wskazane w umowie konto Zleceniobiorcy.
- oferent musi być jedynym posiadaczem wskazanego w umowie rachunku bankowego.
- Realizacja zadania:
- zleceniobiorca realizuje zadanie zgodnie z zapisami umowy i załącznikami;
- zleceniobiorca jest zobowiązany do wykorzystania przekazanych środków finansowych zgodnie
z przepisami prawa, celem na jaki je uzyskał i na warunkach określonych umową; - zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji finansowo-księgowej środków finansowych otrzymanych na realizację zadania;
- zasadą jest dokonywanie przez zleceniobiorcę płatności bezgotówkowej (przelewy z konta Zleceniobiorcy wskazanego w umowie), jednakże dopuszczalne jest dokonywanie płatności gotówkowych
w przypadkach, gdy nie jest możliwy obrót bezgotówkowy; - zleceniobiorca może dokonywać płatności związanych z realizacją zadania zarówno z dotacji wyłącznie w terminach określonych w umowie;
- ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) obejmuje zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie tych danych. W przypadku przetwarzania danych osobowych beneficjentów oraz osób zaangażowanych w realizację projektu, oferent zobowiązany jest posiadać zgodę tych osób na przetwarzanie ich danych, która zawiera w szczególności zgodę na udostępnianie ich danych do celów monitoringu, kontroli w ramach realizowanego zadania; - zleceniobiorca zobowiązany jest na podstawie art. 4a-4c ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie do udostępniania informacji publicznej poprzez ogłaszanie informacji publicznej
w Biuletynie Informacji Publicznej zleceniobiorcy albo poprzez ogłaszanie informacji publicznej
na stronie internetowej zleceniobiorcy albo na wniosek; - w trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane zmiany w warunkach realizacji umowy dotyczące wyłącznie przyszłych działań i związanych z nimi terminów realizacji, powiązanych z działaniami kosztów oraz rezultatów, w tym utworzenia nowych pozycji w kosztorysie oraz rezultatów do osiągnięcia;
- wprowadzane zmiany nie mogą zmieniać istoty zadania publicznego na którego realizację została przyznana dotacja oraz wykraczać poza rok budżetowy w przypadku umów jednorocznych oraz poza lata budżetowe, na które została podpisana umowa wieloletnia;
- propozycje zmian warunków realizacji zadania zleceniobiorca zgłasza w formie podpisanego przez upoważnione osoby wniosku wraz z uzasadnieniem;
- zmiany, po ich akceptacji przez Prezydenta Miasta Ełku, wymagają formy pisemnej, tj. podpisanego przez obie strony aneksu do umowy;
- informacja i promocja realizacji zadania przebiega zgodnie z zapisami umowy.
- Kontrola zadań w trakcie ich realizacji:
- uprawnieni przez Prezydenta Miasta Ełku urzędnicy Urzędu Miasta Ełku mają prawo do kontroli realizowanego zadania, w szczególności w zakresie stopnia realizacji zadania; efektywności, rzetelności
i jakości zadania; prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania oraz prowadzenia dokumentacji związanej z realizowanym zadaniem. W związku z tym, kontrola może być prowadzona zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu realizacji zadania, nie później jednak niż
do 5 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym realizowano zadanie publiczne; - kontrolą, w trakcie realizacji zadań w danym roku, objętych musi być nie mniej niż 20% zleconych,
na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań samorządu miasta Ełku; - listę proponowanych do kontroli zadań opracowuje Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
i przedkłada do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta Ełku, który dokonuje ostatecznego wyboru zadań
do kontroli; - kontrola jest przeprowadzona po uprzednim powiadomieniu zleceniobiorcy;
- z kontroli sporządzany jest protokół pokontrolny w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia kontroli;
- w razie stwierdzenia nieprawidłowości zleceniobiorca zostaje wezwany do ich niezwłocznego usunięcia, nie później niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia;
- w przypadku niezastosowania się do wezwań Prezydent Ełku może odstąpić od umowy i żądać zwrotu dotacji w formie decyzji administracyjnej.
- Rozliczanie dotacji i zatwierdzanie sprawozdań:
- zleceniobiorca, po zakończeniu realizacji zadania określonego w umowie, sporządza sprawozdanie
z wykonania zadania publicznego i składa je elektronicznie w systemie elektronicznym www.witkac.pl,
po czym pobiera, drukuje dokument "potwierdzenie złożenia sprawozdania", następnie podpisany przez upoważnione osoby składa, w obowiązującym w umowie terminie, w Urzędzie Miasta Ełku; - wersja elektroniczna sprawozdania złożonego w systemie witkac.pl oraz dokument „potwierdzenie złożenia sprawozdania” muszą mieć identyczną sumę kontrolną wygenerowaną automatycznie przez system www.witkac.pl;
- faktycznym terminem złożenia sprawozdania z realizacji zadania jest termin wpłynięcia podpisanego przez upoważnione osoby dokumentu „potwierdzenie złożenia sprawozdania” do Urzędu Miasta Ełku;
- złożone sprawozdanie z wykonania zadania publicznego jest weryfikowane i zatwierdzane przez urzędnika Urzędu Miasta Ełku w terminie do 90 dni kalendarzowych, nie później jednak niż do końca lutego kolejnego roku budżetowego następującego po roku realizacji zadania;
- w przypadku prawidłowej realizacji zadania i jego rozliczenia zleceniobiorca otrzymuje pismo zatwierdzające sprawozdanie z realizacji zadania;
- w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub braków w złożonym sprawozdaniu z realizacji zadania, zleceniobiorca jest zobowiązany do ich usunięcia w wyznaczonym terminie i złożenia odpowiednich wyjaśnień bądź złożenia brakujących dokumentów;
- niezastosowanie się do wezwań może być podstawą do odstąpienia od umowy przez zleceniodawcę
i żądania zwrotu części lub całości dotacji w formie decyzji administracyjnej; - zatwierdzone przez Urząd Miasta Ełku sprawozdanie zleceniobiorca składa elektronicznie w systemie elektronicznym witkac.pl, drukuje dokument "potwierdzenie złożenia sprawozdania" i podpisany przez upoważnione osoby składa w Urzędzie Miasta Ełku;
- zatwierdzone sprawozdanie złożone w systemie witkac.pl oraz dokument „potwierdzenie złożenia sprawozdania” muszą mieć identyczną sumę kontrolną wygenerowaną automatycznie przez system www.witkac.pl;
- faktycznym terminem złożenia zatwierdzonego sprawozdania z wykonania zadania publicznego jest termin wpłynięcia podpisanego przez upoważnione osoby dokumentu „potwierdzenie złożenia sprawozdania” do Urzędu Miasta Ełku.
- Wewnętrzna kontrola zatwierdzonych sprawozdań:
- Biuro Kontroli, Audytu i Jakości dokonuje oceny poprawności pracy w zakresie kontroli sprawozdań z realizacji zadań samorządu miasta Ełku.
- ocena polega na kontroli minimum 1% zatwierdzonych sprawozdań z realizacji zadań samorządu miasta Ełku zleconych na podstawie ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- Konsultacji i informacji w sprawie konkursu udziela Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku, ul. Małeckich 3, lok. nr 10.1, tel. 87 732 61 85, 86, 87, 732 62 52; e-mail: .
- Za koordynację całokształtu spraw związanych ze zlecaniem zadań samorządu miast Ełku na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie odpowiada Pełnomocnik Prezydenta Ełku
ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi z Biura Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku. - W sprawach nieujętych w ogłoszeniu, a dotyczących zlecania realizacji zadań publicznych mają zastosowanie przepisy nadrzędne, w tym ustawy i rozporządzenia.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta Ełku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Juchniewicz (UM Ełk, BOP) |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-10 10:24:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Juchniewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-10 10:26:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Ciszewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-09 12:15:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1685 raz(y) |