ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 737/09Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 737/09

Szczegóły informacji

Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 737/09

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2009-01-20

Data podjęcia/podpisania: 2009-01-20

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-01-20

Tytuł aktu:

Zarządzenie Prezydenta Miasta Ełku Nr 737/09 zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zmianami)

Treść:

  § 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 314/07 Prezydenta Miasta z dnia 26 października 2007 r., zmieniony zarządzeniem nr 452/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., zarządzeniem Nr 598/08 z dnia 17 lipca 2008 r., zarządzeniem nr 670/08 z dnia 30 października 2008 r. i zarządzeniem nr 718/08 z dnia 22 grudnia 2008 r.) wprowadza się następujące zmiany:
 
1) W § 31 dział IX:
a) ust. 12. pkt 15) otrzymuje brzmienie:
„15) Prowadzenie egzekucji administracyjnej i sądowej:
      • wysyłanie upomnień,
      • wystawianie tytułów wykonawczych.”
 
b) ust. 12 pkt 17) otrzymuje brzmienie:
„17) Zaopatrzenie, ewidencja, wydawanie i rozliczanie bloczków mandatów karnych.”
 
2) W § 31 dział XVI skreśla się ust. 12.
 
3) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku - ust. 9 dziale „Referat ds. podatków i opłat lokalnych” punkt d) otrzymuje brzmienie:
 
d) stanowisko ds. windykacji – 2 etaty”
 
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz
« powrót do poprzedniej strony