Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 718/08 z dnia 22 grudnia 2008 r.Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 718/08 z dnia 22 grudnia 2008 r.Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 718/08 z dnia 22 grudnia 2008 r.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Zmieniony
Sesja: posiedzenie prezydenta
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2008-12-22
Data podjęcia/podpisania: 2008-12-22
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-12-22
Tytuł aktu:
Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 718/08 zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku
Zmieniony przez:
Uchwała Nr XXXV/331/09 Rady Miasta Ełku , Uchwała Nr XXXV/331/09 Rady Miasta Ełku , Uchwała Nr XXXV/331/09 Rady Miasta Ełku , Uchwała Nr XXXV/331/09 Rady Miasta Ełku , Uchwała Nr XXXV/331/09 Rady Miasta Ełku
Na podstawie:
Treść:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 314/07 Prezydenta Miasta z dnia 26 października 2007 r., zmieniony zarządzeniem nr 452/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., zarządzeniem Nr 598/08 z dnia 17 lipca 2008 r. i zarządzeniem nr 670/08 z dnia 30 października 2008 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 31 dział XII otrzymuje brzmienie:
„XII. Do zadań Wydziału Promocji i Spraw Społecznych należy:
- W zakresie kultury i kultury fizycznej:
-
Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk oraz nadzór nad ich realizacją.
-
Stwarzanie warunków i podejmowanie działań, zapewniających rozwój twórczości artystycznej, a w szczególności zapewnienie opieki nad rozwojem amatorskiego ruchu artystycznego i kulturalnego.
-
Promowanie potencjału kulturalnego i turystycznego miasta w kraju i zagranicą oraz współpraca z innymi instytucjami, organizacjami w zakresie promocji gospodarczej:
- opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno- informacyjnych o mieście,
- udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowo – promocyjnych,
- współpraca z mediami.
-
Współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu kultury oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
-
Współpraca w planowaniu i realizacji usług kulturalnych świadczonych przez jednostki kultury.
-
Współpraca z instytucjami kultury finansowanymi z budżetu Miasta Ełk.
-
Współpraca ze środowiskami artystycznymi i stowarzyszeniami działającymi w zakresie kultury.
-
Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk.
-
Prowadzenie rejestru samorządowych jednostek kultury.
-
Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
-
Współpraca z MOSiR w planowania i realizacji usług z zakresu kultury fizycznej i sportu.
-
Współpraca ze stowarzyszeniami, klubami i uczniowskimi klubami sportowymi realizującymi zadania gminy z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
-
Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOSiR.
-
Nadzór nad właściwym wykorzystaniem i zabezpieczeniem obiektów sportowo-rekreacyjnych.
-
Inicjowanie nowych działań mających wpływ na rozwój turystyki i promocji miasta, koordynacja i nadzór nad ich wdrażaniem.
-
Współpraca w planowaniu i nadzór nad realizacją imprez masowych realizowanych przez MOSiR.
-
Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków przeznaczonych na kulturę fizyczną, sport i turystykę.
-
Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno - wypoczynkowego.
-
Współpraca z jednostkami kultury i MOSiR w zakresie planowania i organizowania obchodów świąt państwowych, uroczystości miejskich.
-
Projektowanie we współpracy z jednostkami kultury i MOSiR planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
-
Planowanie i współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu czasu wolnego dzieci i młodzieży. Wykup usług oraz nadzór nad ich realizacją.
-
Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na organizację czasu wolnego dzieci i młodzieży.
-
Współpraca z miastami partnerskimi i pozyskiwanie nowych partnerów.
-
Prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w stowarzyszeniach, związkach i organizacjach krajowych oraz międzynarodowych.
- W zakresie spraw społecznych:
-
Projektowanie we współpracy z MOPS planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
-
Współpraca z Mazurskim Centrum Zdrowia Zakład Opieki Zdrowotnej w Ełku "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. w realizacji zadań gminy z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.
-
Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOPS.
-
Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na realizację zadań gminy z zakresu opieki społecznej oraz oświaty i wychowania.
-
Współpraca ze stowarzyszeniami i instytucjami pożytku publicznego realizującymi zadania gminy z zakresu oświaty i wychowania, opieki społecznej i ochrony zdrowia oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami, współpraca w tym zakresie z Biurem Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
- W zakresie promocji Miasta:
-
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Miasta, w tym:
a) inicjowanie i współudział w organizacji przedsięwzięć promujących Miasto,
b) prowadzenie współpracy ze środowiskami w kraju i za granicą,
c) przygotowywanie propozycji wydawnictw oraz innych materiałów promocyjnych, d) organizowanie imprez promocyjnych krajowych i zagranicznych,
e) współpraca w zakresie promocji miasta z organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami i innymi organizacjami i instytucjami,
f) opracowywanie wydawnictw i materiałów o charakterze promocyjno- informacyjnym Miasta Ełku, z wykorzystaniem różnych metod i technik promocyjnych, w tym sieci internetowej oraz nadzór graficzny i merytoryczny nad zamawianymi wydawnictwami i przygotowywanie projektów umów i zleceń w tym zakresie,
g) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, organizacja stoisk,
h) prowadzenie i bieżące aktualizowanie oficjalnej strony internetowej Urzędu,
i) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
j) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,
k) kreowanie i promowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych Ełku, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie.
-
Wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie, lub decyzji o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej.
-
W zakresie prowadzenia spraw związanych z realizacją zadań Miasta w dziedzinie turystyki:
a) prowadzenie ewidencji pól biwakowych na terenie Miasta,
b) prowadzenie ewidencji obiektów spełniających wymagania niezbędne do prowadzenia w nich usług hotelarskich, dokonywanie zmian zapisów dotyczących rodzaju obiektów.
-
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na wykorzystywanie herbu Miasta Ełk.
-
Współdziałanie z Sekretarzem Miasta w zapewnieniu niezbędnej obsługi Prezydenta Miasta w zakresie wynikającym między innymi z jego funkcji reprezentacyjnych.
-
Organizacyjne zabezpieczenie wizyt delegacji krajowych i zagranicznych, przedstawicieli korpusu dyplomatycznego, osobistości życia publicznego.
-
Koordynacja prac związanych z udziałem Miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych.
-
Prowadzenie badań opinii publicznej.
-
Współpraca z komitetami społecznymi.
-
W zakresie opracowywania i realizacji programów współpracy zagranicznej:
a) Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów współpracy, w tym harmonogramów ich realizacji oraz kosztów z nich wynikających.
b) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizowaną współpracą, w tym projektów umów.
c) Realizowanie spraw związanych z prowadzoną współpracą z organizacjami międzynarodowymi oraz miastami partnerskimi.
d) Organizowanie wyjazdów zagranicznych przedstawicieli Miasta.
e) Prowadzenie ewidencji wniosków i propozycji wyjazdów zagranicznych i przyjazdów delegacji, dokumentowanie sprawozdań z ich realizacji.
f) Prowadzenie ewidencji wydatków związanych z realizowaną współpracą, w tym kosztów związanych ze służbowymi delegacjami, prognozowanie i planowanie wydatków.
g) Koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych.
h) Utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi.
i) Przygotowywanie projektów porozumień o współpracy pomiędzy Miastem,
a miastami i instytucjami zagranicznymi.
j) Organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów za granicę oficjalnych delegacji władz miasta.”
2) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku:
a) w ust. 9 dziale „Referat ds. podatków i opłat lokalnych” dodaje się punkt g) w brzmieniu:
„g) stanowisko ds. księgowości budżetowej – 1 etat”
b) w ust. 11:
-
punkt b) otrzymuje brzmienie:
„b) stanowisko ds. sportu, turystyki i rekreacji – 1 etat”
-
punkt d) otrzymuje brzmienie:
„d) stanowisko ds. informacji, analiz i współpracy z mediami – 1 etat”
-
punkt f) otrzymuje brzmienie:
„f) stanowisko ds. kultury – 1 etat”
-
punkt h) otrzymuje brzmienie:
„h) stanowisko ds. promocji – 1 etat”,
c) w ust. 17 dziale „Referat Projektów Nieinwestycyjnych”:
-
punkt c) otrzymuje brzmienie:
„c) stanowisko ds. projektów inwestycyjnych - 3 etaty”,
-
dodaje się punkt d) w brzmieniu:
„d) pomoc administracyjna - 1 etat”.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta