ˆ

Akty prawne

Drukuj informacjęAkt prawny: 1603.2018

Szczegóły informacji

1603.2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VIII

Data wejścia w życie: 2018-10-04

Data podjęcia/podpisania: 2018-10-04

Tytuł aktu:

w sprawie podziału kompetencji i obowiązków przy realizacji inwestycji Gminy Miasta Ełk współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 pn.: „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Mieście Ełku – II etap”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szymańska Data wytworzenia informacji: 2018-10-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Klimowicz Data wprowadzenia do BIP 2018-10-04 15:18:37
Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Kurczewska Data udostępnienia informacji: 2018-10-04 15:22:24
Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Kurczewska Data ostatniej zmiany: 2018-10-04 15:22:24
Artykuł był wyświetlony: 46 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu