ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ełku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-07-29 10:28:34 przez Sylwia Dobrzyń

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, 28 lipca 2021 roku
PG-PP.6720.1.2018.JW
 
OBWIESZCZENIE
 
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ełku
 
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.), w związku z uchwałą Nr L.481.18 Rady Miasta Ełku z dnia 25 września 2018 r.
 
zawiadamiam
 
o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach 09.08.2021 roku do 7.09.2021 roku w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, w godzinach od 9:00 do 14:00, w pokoju nr 232 projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ełku wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Projekt zmiany Studium i prognoza dostępne będą również na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.elk.warmia.mazury.pl/ w zakładce planowanie i zagospodarowanie przestrzenne.
 
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany Studium rozwiązaniami odbędzie się 11 sierpnia 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ełku, ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, o godzinie 10:00 – mała sala konferencyjna Urzędu.
 
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany Studium, może wnieść uwagi.
 
Uwagi do Prezydenta należy składać na piśmie* z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 21 września 2021 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Prezydent Miasta Ełku.
 
*Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej:
  1. opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262),
  2. opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670),
  3. za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670).
Z up. Prezydenta
Zastępca Prezydenta Miasta Ełku
Artur Urbański
« powrót do poprzedniej strony