Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na wykonanie oraz montaż czterech tablic pamiątkowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-15 13:37:47 przez Magdalena Kowalewska
Akapit nr - brak tytułu
Ełk, 15 listopada 2017 roku
SR.042.14.2.2016
Zaproszenie do składania oferty na
wykonanie oraz montaż czterech tablic pamiątkowych
wykonanie oraz montaż czterech tablic pamiątkowych
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków PO Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (załącznik do Zarządzenia nr 745/2016 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 18 sierpnia 2016 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż czterech dwustronnych tablic pamiątkowych dot. projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
- Tablica musi zawierać:
- nazwę beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- zestaw logo – znaki FE i UE,
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
- Wzór tablicy:
- Rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), wysokość zamontowanych tablic 1,5 m od powierzchni ziemi do dolnej krawędzi tablicy, wysokość całej konstrukcji 2,20 m.
- materiał – dibond koloru białego – 3-6 mm, oprawa - rama stalowa koloru białego, nadruk kolorowy bezpośredni UV, tablice wolnostojące na jednym słupku stalowym ocynkowanym okrągłym co najmniej Ø60 mm koloru białego lub srebrnego, konstrukcja nośna zabezpieczona materiałem antykorozyjnym.
- ilość – 4 szt., przy czym tablice powinny być obustronne (obustronny nadruk). Tablice informacyjne o realizacji projektu należy zdemontować i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Miejsca montażu tablic: ul. Tuwima (2 tablice), os. Bogdanowicza, os. Grunwaldzkie
Wzory tablic znajdują się w internecie na stronie www.pois.gov.pl oraz na www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja.
Tablica informacyjna nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych.
III. Termin montażu:
Do 5 grudnia 2017 r.
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do 22 listopada b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: wykonanie oraz montaż czterech tablic informacyjnych dot. projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz