ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Prezydenta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-19 10:05:08 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko ds. kancelaryjnych - Ewa Dąbkowska, tel. 87 73 26 214
Pomoc administracyjna - Justyna Sebunia, tel. 87 73 26 215
ul. Piłsudskiego 4, pokój 114
Pomoc administracyjna - Paulina Kular, Anna Pietrajtys, tel. 87 73 26 200
ul. Piłsudskiego 4, pokój 106

Stanowisko ds. organizacyjnych:
Katarzyna Szymańska, tel. 87 73 26 209
ul. Piłsudskiego 4, pokój 109

Do zadań Biura Prezydenta Miasta należy:

1. Zapewnienie organizacyjnej, technicznej i biurowej obsługi Prezydenta, Zastępców Prezydenta oraz organizowanie wykonania podejmowanych decyzji.
2. Prowadzenie kancelarii ogólnej, sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta, a w szczególności:
1) przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Prezydenta i Urzędu;
2) przygotowanie do wysłania korespondencji wychodzącej z Urzędu i rejestracja korespondencji poleconej;
3) wprowadzanie zadekretowanej korespondencji do e-SOD i przekazywanie jej do odpowiednich Wydziałów;
4) prowadzenie terminarzy spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta;
3. Prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta i innych aktów oraz poleceń wydawanych przez Prezydenta oraz ich przekazywanie do Wydziałów i jednostek organizacyjnych miasta.
4. Prowadzenie obsługi Kolegium Prezydenta, a w szczególności:
1) przyjmowanie wniosków na obrady Kolegium;
2) opracowywanie porządku i protokołowanie obrad Kolegium;
3) archiwizowanie protokołów obrad Kolegium;
4) prowadzenie rejestru decyzji i poleceń wydanych podczas obrad Kolegium i ich przekazywanie do odpowiednich Wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta.
5. Obsługa protokolarna innych posiedzeń i spotkań Prezydenta.
6. Zapewnienie właściwej realizacji funkcji reprezentacyjnej Prezydenta i jego Zastępców, w tym przygotowywanie i koordynacja spotkań zewnętrznych.
7. Prowadzenie baz danych instytucji i osób współpracujących.
8. Przygotowywanie i koordynowanie spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta.
9. Dbanie o estetykę i ład w kancelarii ogólnej, sekretariacie i gabinetach Prezydenta oraz Zastępców Prezydenta.
10. Prowadzenie korespondencji Prezydenta.
11. Współpraca z Wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań organu wykonawczego samorządu miasta.
12. Koordynacja prac związanych z udziałem Miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych.
« powrót do poprzedniej strony