ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o odwieszeniu postępowania i zmianie wniosku w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na rozbudowie ul. Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do drogi wewnętrznej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako dz. nr 181 (wjazd na promenadę).

Informacja ogłoszona dnia 2018-01-05 15:23:41 przez Jarosław Wasilewski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 5 stycznia 2018 r.
PG-PP.6733.4.2017.JW
 
OBWIESZCZENIE
 
 
Działając zgodnie z art. 10 w związku z art. 101 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadamiam, że Prezydent Miasta Ełku postanowieniem z dnia 5.01.2018 r. podjął na żądanie strony postępowanie wszczętego na wniosek Pana Andrzeja Semeńczuka Naczelnika Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku, działającego w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Ełku z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, dotyczącej ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na rozbudowie ul. Wojska Polskiego w Ełku od skrzyżowania z ul. A. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. T. Kościuszki.
 
Postępowanie w przedmiotowej sprawie zawieszone zostało do czasu uzyskania przez inwestora decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, dla w/w inwestycji.
 
W dniu 28.03.2017 r. do tutejszego urzędu wpłynęło pismo Pana Andrzeja Semeńczuka Naczelnika Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku, działającego w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Ełku z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z prośbą o zawieszenie postępowania w przedmiotowej sprawie. Wnioskodawca w piśmie poinformował, że w chwili obecnej trwa procedura uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, dla przedmiotowej inwestycji.
Pismem z dnia 29.03.2017 r. tutejszy urząd poinformował strony o wszczęciu procedury w sprawie zawieszenia postępowania na żądanie strony.
Postępowanie zostało zawieszone postanowieniem z dnia 12.04.2017 r. do czasu uzyskania przez inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, dla w/w inwestycji.
Pismem z dnia 3.01.2018 r. wnioskodawca zwrócił się do tutejszego organu o odwieszenie postępowania z uwagi na zakończenie postępowania dowodowego w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ul. Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego, Kajki i 11 Listopada do skrzyżowania z ul. Kościuszki wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej (obwieszczenie MK-K.6220.15.2016 z dnia 2.01.2018 r.).
 
W związku z tym, że ustały przesłanki zawieszenia postępowania, a strona zwróciła się do organu w terminie nieprzekraczającym trzech lat o podjęcie postępowania, orzeczono jak w sentencji.
 
Jednocześnie informuję, że pismem z dnia 4.01.2018 r. Wnioskodawca zmienił wniosek w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zwiększeniu uległ obszar planowanej inwestycji, która polegać będzie na rozbudowie ul. Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do drogi wewnętrznej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako dz. nr 181 (wjazd na promenadę).
 
Lokalizacja inwestycji: obręb Ełk – 1 miasta Ełk: ul. Wojska Polskiego, dz. nr 341/3, 341/11, 1371/1, 343/7, 1374, 346/1, 346/2, 1363/35, 183/8, 349, 407/1, 185/13, 185/1, 1376/2, 208/11, 185/9, 185/10, 185/11, 350, 1382/7, 436, 360, 437/2, 437/1.
 
Ze względu na skomplikowany charakter sprawy (uzgodnienie projektu decyzji z innymi organami), przewiduje się załatwienie sprawy do dnia – 2 marca 2018 r.
Akta w przedmiotowej sprawie są do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pokój nr 232, (tel. 87) 732 62 31.
 
 
Z up. Prezydenta
Zastępca Prezydenta Miasta
Artur Urbański

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
j.wasilewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
j.wasilewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-05 15:12:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-05 15:23:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-05 15:23:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony