ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 63 uczestników (60cioro dzieci, 3 nauczycieli) ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Ełku w ramach projektu: „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

Informacja ogłoszona dnia 2018-09-24 10:27:16 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

24 września 2018 r.
 
SR.042.1.2018
 
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego
dla 63 uczestników
(60cioro dzieci, 3 nauczycieli) ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Ełku w ramach projektu: „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
 
 
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 10 marca 2017 r. dla drugiego naboru oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk,
ul. Piłsudskiego 4,
19-300 Ełk
 
II. Przedmiot zamówienia:
  1. Realizacja 100 godzin  zajęć z języka angielskiego dydaktycznych grupowych dla 63 uczestników w ramach projektu: „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
  2. Harmonogram spotkań :
  • W październiku 25 godzin, dla 63 uczestników, nie więcej niż 8 godzin tygodniowo;
  • W listopadzie 25 godzin, dla 63 uczestników, nie więcej niż 8 godzin tygodniowo;
  • W grudniu 25 godzin, 63 uczestników, nie więcej niż 8 godzin tygodniowo;
  • W styczniu 25 godzin, 63 uczestników, nie więcej niż 8 godzin tygodniowo;
  1. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni we współpracy z Zamawiającym z uwzględnieniem planów lekcji obowiązujących w szkole do której uczęszczają uczestnicy projektu;
  2. Zajęcia mogą się odbywać także w weekendy;
  3. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Danuty Sędziakówny „Inki” w Ełku, Jana i Hieronima Małeckich 1, 19-300 Ełk;
  4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić oraz ponieść następujące koszty związane z organizacją i realizacją zajęć:
  • zapewnić warunki pracy zgodnie z przepisami bhp w trakcie trwania zajęć; 
  • oznakować materiały dydaktyczne zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji INTERREG Litwa-Polska;
  • opracować i przeprowadzić testy weryfikacyjne z zakresu znajomości języka angielskiego na pierwszych zajęciach;
  • przeprowadzić ewaluację zajęć – dokonać oceny zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych na ostatnich zajęciach, przekazać Zamawiającemu;
  • systematycznie prowadzić listy obecności;
  • wraz z ostatnią fakturą /rachunkiem Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu raport z wykonania usługi;
  1. Udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
  • posiadają kwalifikacje do nauczania języka angielskiego;
  • są w stanie wykazać minimalne doświadczenie w postaci realizacji w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania oferty, prowadzenia kursów grupowych z języka angielskiego dla dzieci do lat 18 (pisemne oświadczenie, dokumenty potwierdzające doświadczenie np. referencje/dyplomy)
  1. Wykonawca proponując cenę oferty powinien wziąć pod uwagę wszelkie koszty, które mogą powstać w ramach realizacji usługi.
  2. Zamawiający nie będzie refundował Wykonawcy zwiększonych kosztów wykonania zamówienia. 
  3. Zapłata nastąpi po wykonaniu usługi przelewem na podstawie wystawionej/go faktury/rachunku z 14-dniowym terminem płatności, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie faktury/rachunku nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia zgodnie z Harmonogramem.
  4. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. 
III. Czas realizacji zamówienia:
Do 25 stycznia 2019 r.
IV. Sposób wyboru oferty:
Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
Informacja o wybranej ofercie zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta.
Następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
V. Termin, miejsce oraz sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do 2 października 2018 r. do godziny 15:30 osobiście lub drogą pocztową (w zamkniętej kopercie) w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem: Oferta na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 63 uczestników w ramach projektu: Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
VI. Osoba do kontaktu:
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt na adres e-mail: , 87 732 61 21
                                                                                                                                               Zastępca Prezydenta Miasta
                                                                                                                                                         Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Emilia Pachucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Pachucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-24 10:21:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-24 10:27:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-04 10:49:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
405 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony