Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk folderu
Informacja ogłoszona dnia 2018-08-20 16:23:03 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 20 sierpnia 2018 r.
SR.042.4.2.2017
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk folderu
opracowanie oraz druk folderu
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579 póżn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (załącznik do Zarządzenia nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.)
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz druk folderu dla projektu pn.: „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu - Centrum”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
- Format: 20 cm x 20 cm,
- Ilość – 2 000 szt.,
- Ilość stron: 12 stron + okładka,
- Zszywane,
- Okładka: papier 300g, wierzch pokryty matowym laminatem, lakierowanie miejscowe UV,
- Środek: kreda mat 200g, wszystkie strony z dodatkowym lakierem miejscowym UV,
- Nadruk offsetowy CMYK 4+4,
- Informacje, które powinien zawierać folder:
- znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz nazwy programu (w tym przypadku Program Operacyjny);
- oficjalne logo promocyjne województwa (symbol WARMIA-MAZURY wraz z hasłem reklamowym „Zdrowe życie, czysty zysk”);
- flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
- barwy Rzeczypospolitej Polskiej
- herb Miasta Ełku;
- opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
- opis realizowanej inwestycji oraz działań społecznych realizowanych na podwórkach;
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać 20 zdjęć w kolorze, które zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i wykorzystane do broszury. Prawa autorskie do zdjęć zostaną przekazane Zamawiającemu;
- Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje do opracowania tekstu. Wykonawca opracuje tekst do folderu oraz zatwierdzi u Zamawiającego;
- Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego i rozładuje foldery we wskazanym miejscu,
Folder powinien być wykonany zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie:
III. Czas realizacji:
do 24 września 2018 r. (termin dostarczenia wydrukowanego folderu do siedziby Zamawiającego)
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto),
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna) do 28 sierpnia b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na opracowanie oraz druk folderu dla projektu „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu – Centrum”.
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
- Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
VIII. Postanowienia końcowe
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 922) niniejszym informuję, iż:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk folderu Drukuj informację Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk folderu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Wielgat |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A.Wielgat |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-20 16:20:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-20 16:23:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-30 14:26:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 451 raz(y) |