Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi przewozu 23 uczestników na 2-dniową wizytę studyjną (20-cioro dzieci, 3 nauczycieli) do Alytusa w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-19 14:09:21 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 20 lipca 2018 r.
SR.042.1.2018
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 10 marca 2017 r. dla drugiego naboru oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
1. Świadczenie usługi przewozu 23 uczestników na 2 dniową wizytę studyjną (20-cioro dzieci, 3 nauczycieli) do Alytusa w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska.
2. Wyjazd z Ełku 30 sierpnia 2018 r. planowany jest ok. godz. 10.00, miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 2 im. I Dywizji T. Kościuszki, Jana i Hieronima Małeckich 1, 19-300 Ełk.
3. Wyjazd z Alytusa 31 sierpnia 2018 r., ok godz. 17.00, miejsce ustalone zostanie z Wykonawcą
w umowie na świadczenie usługi przewozowej.
4. Godzina wyjazdu oraz powrotu jest orientacyjna i może ulec zmianie.
4. Wymagania dotyczące środka transportu:
a) sprawny technicznie środek transportu do wykonywania usługi, spełniający wymagania opisane w zapytaniu, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadający aktualne ubezpieczenie OC i NW,
b) liczba miejsc siedzących: min. 23 (w jednym środku transportu),
c) wyposażenie: klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa w przestrzeni pasażerskiej,
d) osoby przewożone będą pojazdem przystosowanym do ich przewożenia, na miejscach siedzących i tylko takie miejsca mogą być uznane za spełniające warunki (nie przewiduje się przewozu na stojąco),
e) w przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym pojazdem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, pojazd zastępczy o takich samych parametrach technicznych i wyposażeniu,
f) wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdu, w tym również dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdu.
3. Wymagania dotyczące kierowcy: wykwalifikowany kierowca, posiadający stosowne uprawnienia oraz spełniający wymagania określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym.
4. Wykonawca musi zapewnić przewożonym osobom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności: utrzymanie w czystości i porządku pojazdu, sprawną klimatyzację, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i BHP,
5. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy,
6. Zamawiający nie zapewnia kierowcy wyżywienia i noclegu.
III. Terminy świadczenia usługi transportowej:
30-31 sierpnia 2018 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do 30 lipca 2018 r., do godziny 16:00 osobiście (w zamkniętej kopercie) lub drogą pocztową w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem Oferta na świadczenie usługi przewozu 23 uczestników na 2-dniową wizytę studyjną (20-cioro dzieci, 3 nauczycieli) do Alytusa w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska, w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem poprzez umieszczenie na stronie BIP Urzędu Miasta. Następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Emilia Pachucka, tel. 87 732 61 21,
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi przewozu 23 uczestników na 2-dniową wizytę studyjną (20-cioro dzieci, 3 nauczycieli) do Alytusa w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska. Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi przewozu 23 uczestników na 2-dniową wizytę studyjną (20-cioro dzieci, 3 nauczycieli) do Alytusa w ramach projektu pn. „Otwarte okno na świat dla dzieci z Ełku i Alytusa”, współfinansowanego z Programu INTERREG V-A Litwa – Polska.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Emilia Pachucka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Emilia Pachucka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-19 14:05:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-19 14:09:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-31 10:49:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 383 raz(y) |