ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rozeznanie rynku na usługę prowadzenia konferencji podsumowującej projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”, współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa (Konkurs "Modelowa rewitalizacja miast", realizowany przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju)

Informacja ogłoszona dnia 2018-06-20 12:43:54 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 20 czerwca 2018 r.
 
 
SR.042.7.2016
 
 
 
 
Rozeznanie rynku na usługę prowadzenia konferencji podsumowującej  projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”, współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa (Konkurs "Modelowa rewitalizacja miast", realizowany przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju).
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
 
 
  1. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w Ełku konferencji podsumowującej projekt „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”.
  2. Termin konferencji – 17 października 2018 r. Zmiana terminu może zostać dokonana za zgodą Wykonawcy. Planowany czas konferencji – 4 godziny, godz. 10:00-14:00.
  3. Zakres usługi obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie:
    1. Dwóch wystąpień, każde po ok. 20 minut, o następującej tematyce:
      • współczesne rozumienie rewitalizacji; rewitalizacja w kontekście małych i średnich miast oraz śródmieść;
      • przyszłość rewitalizacji (obecne i przyszłe trendy wraz z innowacyjnymi/ inspirującymi przykładami z kraju i zagranicy).
    2. Zapowiedzi prelegentów wraz z krótkim, merytorycznym wstępem do zagadnień prezentowanych przez danego prelegenta, rozpoczęcie konferencji oraz jej podsumowanie i zakończenie. Prelegenci będą omawiać działania podjęte w ramach projektu – wstępu eksperta będą wymagały następujące zagadnienia:
      • znaczenie partycypacji w planowaniu i prowadzeniu procesów rewitalizacyjnych;
      • integracja i aktywizacja społeczna/społeczny wymiar rewitalizacji;
      • inwestycyjny wymiar rewitalizacji.
    3. Panelu dyskusyjnego dot. przyszłości Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej, roli
      i działań tej instytucji w odnowie śródmieścia Ełku i rozwoju całego Miasta.
Szczegółowa tematyka poszczególnych wystąpień zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po ostatecznym ustaleniu programu konferencji. Dodatkowym obowiązkiem Wykonawcy jest doradztwo w zakresie programu konferencji oraz aspektów organizacyjnych związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem konferencji. 
  1. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały dot. projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację” oraz udzieli wszelkich niezbędnych wyjaśnień.
  2. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy:
    1. terminowa realizacja powierzonego zadania;
    2. konsultowanie z Zamawiającym istotnych decyzji mających wpływ na realizację zadania;
    3. informowanie o występujących problemach i trudnościach w realizacji zadania;
    4. wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    5. dysponowanie osobą zdolną do realizacji zamówienia.
  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków
 
  1. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji osoby prowadzącej konferencję, która ma odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat należycie przeprowadziła, jako główny ekspert, przynajmniej 2 konferencje, lub inne wydarzenia o podobnym charakterze, o tematyce związanej z rewitalizacją.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/ nie wykazał, na podstawie informacji z oferty Wykonawcy. Zamawiający może zażądać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wskazanych w ofercie (referencje, protokoły odbioru, itp.).
  1. Składanie ofert
 
  1. Ofertę należy złożyć do 29 czerwca 2018 r. w formie skanu na adres e-mail bądź osobiście (w zamkniętej kopercie) lub drogą pocztową w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem „Oferta – konferencja w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”).
  2. Kompletna oferta składa się z odpowiednio wypełnionego i podpisanego formularza oferty, opatrzonego pieczęcią firmową i/lub podpisanego czytelnie przez Oferenta.
  3. Oferent może złożyć jedną ofertę.
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wyniku procedury udzielenia zamówienia zostanie przekazana drogą elektroniczną lub pocztową na adresy wskazane w formularzu ofertowym, następnie zostanie podpisana umowa z Wykonawcą.
  3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania treści ofert.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę oraz ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  5. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Andrzej Lemieszonek, tel. 87 73 26 132/240, e-mail:
 
                                                                                                                                PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                                Tomasz Andrukiewicz
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Lemieszonek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Lemieszonek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-20 12:30:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-20 12:43:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-20 12:43:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
346 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony