ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego

Informacja ogłoszona dnia 2016-11-28 12:01:25 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 28 listopada 2016 roku
 
SR.042.14.2.2016                    
 
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego
 
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków PO Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (załącznik do Zarządzenia nr 745/2016 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 18 sierpnia 2016 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu prasowego dotyczącego rozpoczęcia realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
a) rozmiar artykułu: 1/2 strony,
b) numer strony: 5 strona redakcyjna
c) informacje, które powinien zawierać artykuł:
  • znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz nazwy programu (w tym przypadku Infrastruktura i Środowisko);
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Funduszu Spójności;
  • logo NFOŚiGW z odniesieniem słownym do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (loga dostępne są na stronie Funduszu: http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/dla-mediow/logotypy/ )
  • herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk;
  • opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Funduszu Spójności, a także nazwę Beneficjenta;
  • opis realizowanej inwestycji;
  • zdjęcia zrobione przez Wykonawcę, w artykule mają zostać zamieszczone co najmniej 2 zdjęcia. Wykonawca przekaże zdjęcia Zamawiającemu.
 
d)Wykonawca odpowiada za napisanie artykułu, jego zredagowanie i opublikowanie;
e) tło artykułu w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE, kolorowe zdjęcia oraz loga;
f) zasięg artykułu: regionalny obejmujący województwo warmińsko - mazurskie (co najmniej trzy powiaty, w tym powiat ełcki), w ofercie należy wymienić powiaty, w których artykuł zostanie opublikowany;
g) layout artykułu (ostateczna wersja artykułu wraz ze zdjęciami) musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2016 r.
 
Artykuł powinien być wykonany zgodnie z ogólnymi zasadami promowania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dostępnymi na stronie:
 
III. Termin publikacji:
16 grudnia 2016 r.
 
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
      Wyciąg z KRS bądź z CEIDG
 
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 5 grudnia b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego rozpoczęcia realizacji projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”
 
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
 
 
                                                                                                                                                                                                 PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                                                                                                Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A. Wielgat
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Wielgat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-28 11:59:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-28 12:01:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-06 13:15:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
542 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony