ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Koordynator do spraw dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Ełku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-10-02 12:33:11 przez Zbigniew Dąbrowski

Akapit nr - brak tytułu

Zbigniew Dąbrowski  – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Ełku

Kontakt:
Urząd Miasta Ełku
ul. Marsz J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
tel. +48 877326282 - pokój 109 (parter)
 e-mail:

Do zadań koordynatora należy w szczególności:
 
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Ełku i jednostki organizacyjne Miasta Ełku;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Ełku, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miasta Ełku i jednostek organizacyjnych Miasta Ełku w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony