ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Gminna ewidencja zabytków

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW MIASTA EŁKU

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-12-11 11:22:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Czym skutkuje włączenie obiektu do gminnej ewidencji zabytków?
 
Ochronę zabytków (obiektów i obszarów) ujętych w gminnej ewidencji zabytków uwzględnia się w:
  • miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy - Wojewódzki Konserwator Zabytków może wyznaczyć nakazy i zakazy dotyczące obszarów bądź budynków,
  • studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin i innych dokumentach planistycznych - Wojewódzki Konserwator Zabytków może wyznaczyć nakazy i zakazy dotyczące obszarów bądź budynków,
  • decyzji o warunkach zabudowy - gmina przed wydaniem decyzji przesyła ją do uzgodnienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków,
  • decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - gmina przed wydaniem decyzji przesyła ją do uzgodnienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków,
  • decyzji o realizacji inwestycji drogowej, lokalizacji linii kolejowej lub realizacji inwestycji w zakresie lotniska użytku publicznego - wojewoda lub starosta przed wydaniem decyzji przesyła ją do uzgodnienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków,
  • prawie budowlanym – pozwolenia na budowę lub rozbiórkę uzgadniane są z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony