ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Lokalizacja inwestycji mieszkaniowych w trybie specustawy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ustalenie lokalizacji inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla terenu położonego w Ełku przy ul. Baczyńskiego, działki nr 114/2, 115/2 i 1414

Informacja ogłoszona dnia 2019-08-21 12:34:17 przez Julita Stupak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 22 sierpnia 2019 roku
PG-PP.671.1.2019.JS
 
INFORMACJA
 
Działając zgodnie z art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1496), informuję, że w dniu 12 sierpnia 2019 roku wpłynął do Rady Miasta Ełku, wniosek (uzupełniony 20 sierpnia 2019 roku) o ustalenie lokalizacji inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla terenu położonego w Ełku przy ul. Baczyńskiego, działki nr 114/2, 115/2 i 1414.
Teren inwestycji objęty jest obecnie ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Kajki III”, uchwalonego uchwałą nr XXXV.335.2013 Rady Miasta Ełku z dnia 24 września 2013 roku.
Z wnioskiem można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/161/Inne_opracowania_planistyczne_i_programy/ oraz w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 233.
Uwagi do wniosku, można wnosić w terminie do 12 września 2019 roku, w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk lub elektronicznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r, poz. 123 t.j.) na adres e-mail:
Wniosek z uwagami lub zastrzeżeniami do projektowanego zamierzenia inwestycyjnego powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy.
 
 
Zastępca Prezydenta Miasta
Mirosław Hołubowicz
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Julita Stupak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-21 12:31:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Julita Stupak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-21 12:34:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Julita Stupak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-17 09:04:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony