ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Lokalizacja inwestycji mieszkaniowych w trybie specustawy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

INFORMACJA o wpływie w dniu 21 marca 2019 roku do Rady Miasta Ełku wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej dla terenu położonego w Ełku przy ul. T. Kościuszki na działce nr 539/2.

Informacja ogłoszona dnia 2019-03-25 08:39:15 przez Cezary Domitrz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 22 marca 2019 roku
 
PG-PP.670.23.2019.CD
 
 
 
INFORMACJA
 
 
Działając zgodnie z art. 7 pkt 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1496), informuję że w dniu 21 marca 2019 roku wpłynął do Rady Miasta Ełku, wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej dla terenu położonego w Ełku przy ul. T. Kościuszki na działce nr 539/2.
Teren inwestycji objęty jest obecnie ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Brama Mazur II”, uchwalonego Uchwałą Nr V.56.15 Rady Miasta Ełku z dnia 31 marca 2015 roku.
Z wnioskiem można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/161/Inne_opracowania_planistyczne_i_programy/ oraz w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 232.
Uwagi do wniosku, można wnosić w terminie od 25 marca 2019 roku do 15 kwietnia 2019 roku, w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk lub elektronicznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r, poz. 1219 oraz z 2018 r. poz. 650) na adres e-mail: . Wniosek z uwagami lub zastrzeżeniami do projektowanego zamierzenia inwestycyjnego powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy.
 
 
Zastępca Prezydenta Miasta
 
Mirosław Hołubowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Cezary Domitrz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Cezary Domitrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-25 08:38:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-25 08:39:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-25 12:55:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1128 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony