ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Lokalizacja inwestycji mieszkaniowych w trybie specustawy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla terenu położonego w Ełku przy ul. Kolonia, działki nr 2822/7 i 2822/5.

Informacja ogłoszona dnia 2018-10-26 14:13:10 przez Barbara Nartowicz, informacja należąca do archiwum

Wniosek o lokalizacji inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Ełk ul. Kolonia, działki nr 2822/7 i 2822/5.

Ełk, dnia 29 października 2018 roku
 
PG-PP.670.46.2018.BN
 
 
 
INFORMACJA
 
 
Działając zgodnie z art. 7 pkt 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1496), informuję że w dniu 21 września 2018 roku wpłynął do Rady Miasta Ełku, wniosek (uzupełniony 12 października 2018 roku oraz 24 października 2018 roku) o ustalenie lokalizacji inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla terenu położonego w Ełku przy ul. Kolonia, działki nr 2822/7 i 2822/5.
 
Teren inwestycji objęty jest obecnie ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Obwodnica Północna IV”, uchwalonego Uchwałą Nr XL.399.18 Rady Miasta Ełku z dnia 25 stycznia 2018 roku.
 
Z wnioskiem można zapoznać się także w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 234.
 
Uwagi do wniosku, można wnosić w terminie 21 dni od 29 października 2018 roku do 19 listopada 2018 roku, w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk lub elektronicznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r, poz. 1219 oraz z 2018 r. poz. 650) na adres e-mail: . Wniosek z uwagami lub zastrzeżeniami do projektowanego zamierzenia inwestycyjnego powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy.
 
 
                                                                                                                                                     Zastępca Prezydenta Miasta
 
                                                                                                                                                     Artur Urbański
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Nartowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Nartowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-26 13:19:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Barbara Nartowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-26 14:13:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Barbara Nartowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-17 14:12:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2900 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony