ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Petycje

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH PRZEZ PREZYDENTA MIASTA EŁKU W ROKU 2020

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
N.152.2020
 
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2018, poz. 870 z późn. zm.) przedstawiam zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2020 roku. W okresie sprawozdawczym do Prezydenta Miasta Ełku wpłynęła 1 petycja.
 
1. Petycja mieszkańców Ełku w związku z przyjętym nowym system gospodarki odpadami i wysokością opłaty za odpady komunalne.
Data wpływu petycji: 01.06.2020 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 17.07.2020 roku Nr N.152.1.2020 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
 
 
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
w.pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-13 12:57:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pawluczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-13 12:57:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pawluczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-13 12:57:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1401 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja mieszkańców Ełku w związku z przyjętym nowym system gospodarki odpadami i wysokością opłaty za odpady komunalne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
w.pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-02 12:16:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pawluczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-02 12:25:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pawluczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-22 09:36:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2098 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH PRZEZ PREZYDENTA MIASTA EŁKU W ROKU 2019

Informacja o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2019 roku.

BK.152.2019
 
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2018, poz. 870 z późn. zm.) przedstawiam zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2019 roku. W okresie sprawozdawczym rozpatrzono 4 petycje.
 
1. Petycja w sprawie opubliowanie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w Ełku użytkowanych w Urzędzie Miasta Ełku numerów służbowych telefonów komórkowych.
Data wpływu petycji: 24.07.2019 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 6.09.2019 roku Nr BK.152.1.2019 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
2. Petycja w sprawie wprowadzenie Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów.
Data wpływu petycji: 30.07.2019 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 02.09.2019 roku Nr BK.152.2.2019 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
3. Petycja w sprawie wszczęcia postępowania o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorcy.
Data wpływu petycji: 16.09.2019 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 14.11.2019 roku Nr BK.152.3.2019 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
4. Petycja w sprawie wdrożenie rozwiązań umożliwiających akceptację płatności bezgotówkowych w Urzędzie Miasta Ełku.
Data wpływu petycji: 15.10.2019 roku.
Sposób załatwienia petycji: Pismem z dnia 18.12.2019 roku Nr BK.152.4.2019 Prezydent Miasta Ełku udzielił odpowiedzi. Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
 
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
w.pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-23 08:29:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pawluczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-23 08:30:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pawluczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-23 08:30:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja w sprawie wdrożenia rozwiązań umożliwiających akceptację płatności bezgotówkowych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
w.pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-20 10:44:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioletta Pawluczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-20 10:57:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioletta Pawluczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-23 10:00:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2325 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja - przyznanie prawa do ulg w przejazdach komunikacji miejskiej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-06 15:24:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-06 15:35:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-19 14:04:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3968 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycje

Akapit nr 1 - brak tytułu

Petycje są formą bezpośredniego uczestnictwa obywateli w procesie sprawowania władzy. W ramach petycji obywatele indywidualnie lub zbiorowo mogą zgłaszać żądania lub propozycje odnoszące się do wszelkich spraw związanych z życiem publicznym.
 
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 483) w dziale "Wolności i prawa polityczne", w art. 63 przewiduje możliwość składania przez obywateli petycji, wniosków i skarg. W tym przepisie stwierdza się, że każdy ma prawo składać petycje, wnioski, skargi w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą do organów władzy publicznej oraz do organizacji i instytucji społecznych w związku z wykonywanymi przez nie zadaniami. Ponadto przepis ten zawiera upoważnienie do uregulowania w ustawie trybu rozpatrywania petycji.
Obowiązujące od 6 września 2015 r. przepisy ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z dnia 5 września 2014r.) określają zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organów w sprawach dotyczących petycji.
 
Petycję adresowaną do Prezydenta Miasta Ełku lub Urzędu Miasta Ełku (z dopiskiem "Petycja") składamy:
  • Korespondencyjnie na adres: Urząd Miasta Ełku ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk – z dopiskiem "Petycja"
  • Pocztą elektroniczną:
- na adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP), za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne do urzędu:
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP),
- na adres poczty elektronicznej urzędu za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne (bez potwierdzania UPP)
  • Osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Ełku
    w poniedziałki w godzinach 8-16, od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-11 11:08:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-11 11:09:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-11 14:13:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3402 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja w sprawie zaplanowania procesu wymiany systemów operacyjnych z Windows XP na systemy posiadające obecnie wsparcie Producenta

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nr petycji / sprawy BK.152.2.2016
Imię i Nazwisko / Nazwa podmiotu Szulc-Efekt sp. z o.o.;
W sprawie petycja w sprawie zaplanowania procesu wymiany systemów operacyjnych z Windows XP na systemy posiadające obecnie wsparcie Producenta
Data złożenia  20.04.2016

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-07 11:13:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-07 14:59:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-13 12:16:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2857 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Petycja w sprawie utworzenia "biblioteczki samorządowca"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nr petycji / sprawy BK.152.3.2016
Imię i Nazwisko / Nazwa podmiotu Szulc-Efekt sp. z o.o.
W sprawie petycja w sprawie utworzenia "biblioteczki samorządowca"
Data złożenia  22.04.2016

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-07 11:19:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-07 15:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-13 12:21:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2913 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH PRZEZ PREZYDENTA MIASTA EŁKU W ROKU 2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

Realizując dyspozycję wynikającą z art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U.  z 2014 r., poz. 1195), poniżej została zamieszczona zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych przez Prezydenta Miasta Ełku w 2015 roku.
 
W 2015 roku do Prezydenta Miasta Ełku wpłynęła 1 petycja.
 
Przedmiotem petycji było podjęcie przez Oficjalny Serwis Internetowy Gminy/Miasta współpracy z Wnioskodawcą, w zakresie współdziałania w wykonywaniu zadań związanych ze wspieraniem rozwoju lokalnej przedsiębiorczości, tworzeniem korzystnych warunków do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej – szczególnie w obszarze funkcjonowania mikro-przedsiębiorców - poprzez zamieszczenie na stałe zakładki o nazwie „Kącik Przedsiębiorcy” i umieszczenie na stałe baneru serwisu Mikroporady.pl wraz z linkiem. Petycja wpłynęła w dniu 4 grudnia 2015 roku. Rozpatrzona została w dniu 15 grudnia 2015 roku.
W zawiadomieniu o sposobie załatwienia petycji poinformowano Wnioskodawcę, że na stronie Miasta Ełku została zamieszczona zakładka o nazwie „Kącik Przedsiębiorcy”, która zawiera link do kącika przedsiębiorcy w serwisie Mikroporady.pl.
 
Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku.
 
 
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pawluczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-30 14:26:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-30 14:27:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-30 14:27:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2580 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji